اولین صعود از رده سوم؛ بوسنی به مرحله حذفی راه یافت

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۰۵:۰۷:۴۸
| کد خبر: ۲۳۵۸۲۶۳
اولین صعود از رده سوم؛ بوسنی به مرحله حذفی راه یافت
برنا - گروه ورزشی: بوسنی و هرزگویین اولین تیم صعودکننده از رده سوم جام جهانی لقب گرفت.

به گزارش برنا، نتیجه دیدار برزیل و اسکاتلند به سود بوسنی تمام شد و این تیم با ۴ امتیاز، حضور خود در جمع ۳۲ تیم برتر جام جهانی را قطعی کرد.

شکست اسکاتلند مقابل سلسائو باعث شد بوسنی از نظر امتیاز و معیارهای صعود، بالاتر از رقبای خود در میان تیم‌های سوم قرار بگیرد. همچنین تیم‌های سوم گروه‌های D، I و J نیز دیگر شانسی برای عبور از بوسنی ندارند.

به این ترتیب شاگردان سرگئی باربارز به عنوان نخستین تیمی که از رتبه سوم گروهش صعود می‌کند، جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آوردند.

بوسنی در دور بعدی باید به مصاف یکی از دو تیم آلمان یا آمریکا برود. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر