لوپتگی: اشتباهات ما را از جام جهانی کنار زد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۰۵:۱۹:۲۵
| کد خبر: ۲۳۵۸۲۶۴
لوپتگی: اشتباهات ما را از جام جهانی کنار زد
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی قطر پس از شکست مقابل بوسنی و هرزگوین و حذف از جام جهانی ۲۰۲۶، دلیل ناکامی تیمش را اشتباهات متعدد و استفاده نکردن از موقعیت‌ها دانست.

به گزارش برنا، تیم ملی قطر در سومین دیدار خود در گروه B جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۳ بر یک برابر بوسنی و هرزگوین شکست خورد تا با یک امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد و با رقابت‌ها خداحافظی کند. عنابی‌ها پیش از این نیز با نتیجه سنگین ۶ بر صفر مقابل کانادا مغلوب شده بودند.

خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی قطر، پس از این مسابقه گفت: باید بازی را به طور کامل تحلیل کنم، اما فکر می‌کنم در مقاطعی عملکرد خوبی داشتیم. شروع مسابقه برای ما مناسب نبود و بوسنی از وینگرهای بسیار باکیفیتی بهره می‌برد که در لیگ‌های معتبر اروپا بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: لازم بود مالکیت توپ را بهتر مدیریت کنیم. با این حال روحیه لازم برای بازگشت به بازی را داشتیم و حتی موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم نیز سه فرصت خوب ایجاد کردیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

لوپتگی درباره روند بازی در نیمه دوم گفت: گل سوم بوسنی از تنها حمله جدی آنها در این نیمه به دست آمد. در حالی که ما جریان بازی را در اختیار داشتیم، باید سرعت حملات‌مان را بیشتر می‌کردیم تا به نتیجه بهتری برسیم.

سرمربی قطر در پایان خاطرنشان کرد: در جام جهانی اگر می‌خواهید پیش بروید باید اشتباهات کمتری مرتکب شوید. با وجود این حذف، از رفتار، تلاش و عملکرد بازیکنانم احساس غرور می‌کنم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر