شاهرخ بیانی: برای صعود از گروه باید مصر را شکست دهیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۰۵:۰۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۹۴۱
شاهرخ بیانی: برای صعود از گروه باید مصر را شکست دهیم
برنا - گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد اگر می‌خواهیم از گروه صعود کنیم باید بتوانیم مصر را شکست دهیم و این کار آسانی نیست.

شاهرخ بیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران و رویارویی با بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: بلژیک تیم خوبی بود و تفکر کادرفنی ما این بود که بازنده این دیدار نباشیم. نیمه اول بازی خوبی ارائه ندادیم و توپ و میدان بیشتر در اختیار بلژیک بود، بازیکنان ما هر زمان به توپ رسیدند به ضربات بلند روی آوردند و در لاک دفاعی فرو رفتند. در نیمه دوم خوشبختانه یکی از بازیکنان بلژیک اخراج شد و شکل بازی‌شان تغییر کرد آقای قلعه‌نویی هم تعویض‌های خوبی انجام دادند، ما می‌توانستیم حتی برنده این دیدار باشیم. 

وی افزود: تفکر امیر قلعه‌نویی این بود که تیم ملی بازنده این دیدار نباشد و چیدمان او هم به گونه‌ای بود که فاصله خطوط به هم نزدیک باشد، تعداد مدافعین خصوصا در پشت ۱۸ قدم را بیشتر کرده‌ بودند و در نهایت خدا را شکر می‌کنیم که امتیاز خوبی گرفتیم. 

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با رویارویی تیم ملی ایران با مصر عنوان کرد: بازی مقابل مصر هم مثل بلژیک سخت است، مصری‌ها هم به دنبال پیروزی مقابل ما هستند. در کل دیدارهای جام جهانی همگی سخت هستند چون تیم‌ها هم می‌خواهند خوب بازی کنند و هم به دنبال کسب نتیجه هستند. ما هم به دلیل شرایطی که داشتیم بازی تدارکاتی خوبی برگزار نکردیم و آمادگی لازم برای این جام را نداشتیم اما تا الان بد نبودیم و آبرومندانه ظاهر شده‌ایم.

بیانی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ما می‌تواند از مصر امتیاز بگیرد، گفت: چرا که نه، اگر می‌خواهیم از گروه صعود کنیم باید بتوانیم مصر را شکست دهیم و این کار آسانی نیست.

وی در ارتباط با قهرمان جام جهانی ۲۰۲۶ مطرح کرد: مسابقات تمام تیم‌ها را دیدم، فرانسه از تیم‌هایی است که خطوط مختلف آن‌ها نظم خاصی دارد و شرایط خوبی دارند، به نظر من بهتر از سایر تیم‌ها است بعد از آن هم اسپانیا، آلمان و آرژانتین تیم‌های خوب و صاحب شانس هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص برگزاری مسابقات سه جانبه و معرفی سومین نماینده آسیایی ایران گفت: فوتبال ما امسال شرایط خاصی را تجربه کرد، باشگاه‌های ما باید بدانند تیمی که برای مسابقات آسیایی می‌رود باید شرایط حضور آبرومندانه در این رقابت‌ها را داشته باشد. باشگاهها باید کمک کنند و بدانند که دو، سه تیم بالای جدول هستند که شرایط تیم، بودجه و.. آن‌ها به گونه‌ای است که اگر به آسیا بروند حداقل می‌توانند آبرومندانه بازی کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر