گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و کره جنوبی

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۱۳:۳۹:۰۶
| کد خبر: ۲۳۵۸۶۰۸
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و کره جنوبی
برنا - گروه بین الملل: چو هیون وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز (جمعه) در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفتگو و رایزنی کرد.

وزیر خارجه کره جنوبی در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و آمریکا برحمایت کشورش از روندهای دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز همتای کره‌ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر