ترامپ مدعی نقض آتشبس از سوی ایران شد
برنا - گروه بین الملل: رئیس جمهوری آمریکا مدعی پرتاب چهار پهپاد به سمت کشتی ها در تنگه هرمز شد و ادعا کرد که ایران آتش بس را نقض کرده است.
دونالد ترامپ روز جمعه (به وقت محلی) در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران دستکم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتیهایی که در حال عبور از تنگه هرمز بودند پرتاب کرده است.
رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: یکی از این پهپادها مستقیما به یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده و به آن خسارت وارد شده است، اما کشتی توانست به مسیر خود ادامه دهد.
ترامپ همچنین ادعا کرد: «ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این یک نقض احمقانه توافق آتشبس ما است.»
انتهای پیام
نظر شما