عزیمت ۲۰ هزار زایر از پایانه های مرزی خوزستان به عتبات عالیات

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۲۳:۵۰:۱۴
| کد خبر: ۲۳۵۸۷۴۸
عزیمت ۲۰ هزار زایر از پایانه های مرزی خوزستان به عتبات عالیات
برنا - گروه استان‌ها: معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی حدودا ۲۰ هزار زایر از پایانه های مرزی استان عازم عتبات به ویژه کربلای معلا شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی با بیان اینکه ۲۰ هزار زایر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند، اظهار کرد: از این تعداد حدودا ۱۴ هزار زایر از پایانه شلمچه و ۶ هزار زایر از پایانه مرزی چذابه وارد عراق شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: در راستای استقبال از زایران و همچنین جا به جایی آنان به پایانه‌های مرزی و بالعکس اقدام های لازم انجام شده و ظرفیت‌ها و امکان های استان بسیج شده تا رفاه حال آنان تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر