ادامه همکاری فدراسیون کاراته با زنگنه و گنجزاده؛ رهنما: با کادرفنی جلسه مهمی خواهیم داشت
به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، تیم ملی کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا بالی اندونزی در مجموع به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. به نظر میرسد نتایج در مجموع مورد رئیس فدراسیون کاراته بوده و سجاد گنجزاده و پگاه زنگنه تا بازیهای آسیایی ناگویا در سمت خود باقی میمانند.
با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا بازیهای آسیایی ، ادامه همکاری با مربیان فعلی تصمیم عاقلانه و درستی به نظر میرسد و مسعود رهنما که خود سالها قهرمان و مربی کاراته بوده به این مهم اشراف کامل دارد.
مسعود رهنما در گفت و گو با برنا ضمن تائید این خیر اظهار داشت: عملکرد تیم ملی در قهرمانی آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی اتفاق بسیار مهمی بود که در شرایط خاص جنگی بوجود آمد. زمان آمادهسازی کمی داشتیم اما بچهها نایب قهرمان قاره کهن شدند.
وی افزود: کاروان ما مزین به نام شهید کمیل مطیع دوست بود که روح آن شهید بزرگوار هم به ما کمک کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم. مسئولان فدراسیون ، کادرفنی، بازیکنان ، کارمندان فدراسیون و ... دست به دست هم دادند تا تیم به طور کامل اعازم شود ونتیجه درخور توجه کسب کند. وزیر ورزش و جوانان هم خیلی به ما کمک کرد که جا دارد از دکتر دنیامالی تشکر ویژهای داشته باشم.
رئیس فدراسیون کاراته درباره ادامه همکاری با کادرفنی فعلی تیم ملی تصریح کرد: به محض بازگشت به ایران قرار است جلسه مهمی با کادرفنی تیم های ملی مردان و بانوان برگزار کنیم. از عملکرد این عزیزان رضایت داریم و انشاالله در بازیهای آسیایی هم با همین نفرات فنی کار را ادامه خواهیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. مربیان ما وظیفه سنگینی روی دوش خود احساس می کنند و انشاالله بتوانند بهترین ترکیب را به ناگویا ببرند و دست پر به کشور برگردند.
انتهای پیام/