صعود مس شهربابک هم به لیگ برتر قطعی شد/ پیروزی پرگل هوادار و نساجی در هفته سی و یکم لیگ یک
به گزارش برنا، رقابتهای لیگ آزادگان به هفتههای پایانی خود رسیده و از قطعی شدن صعود نساجی به لیگ برتر، حالا سایر مدعیان برای کسب سهمیه دوم و همچنین کسب سهمیه پلیآف حضور در لیگ برتر تلاش کردند.
در پایان هفته سی و یکم، مس شهربابک با پیروزی یک گله مقابل نیروی زمینی ۵۸ امتیازی شد و صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد. حالا فقط تکلیف سهمیه سوم مشخص نشده که رقابت نزدیکی بین صنعت نفت و سایپا شکل گرفته است.
امروز بازیهای هفته سی و یکم این رقابتها در شهرهای مختلف پیگیری شد که نتایج این دیدارها را در ادامه مرور میکنید:
شهرداری نوشهر یک - مس کرمان یک
هوادار ۴ - داماش گیلان یک
مس شهربابک یک - نیروی زمینی صفر
نفت و گاز گچساران صفر - نساجی مازندران ۳
پارس جنوبی ۲ - نود ارومیه صفر
پالایش نفت صفر - صنعت نفت صفر
آریو اسلامشهر ۲ - بعثت کرمانشاه صفر
فرد البرز ۲ - سایپا یک
مس سونگون یک - شناورسازی قشم یک

انتهای پیام/