برگزاری نخستین دوره استعدادیابی صعودهای ورزشی در کنگان
به گزارش خبرگزاری برنا از بوشهر؛ نخستین دوره استعدادیابی و استعدادپروری صعودهای ورزشی استان بوشهر به میزبانی شهرستان کنگان طی با حضور ٣٠ ورزشكار از سراسر استان برگزار شد.
این دوره دو روزه با هدف شناسایی استعدادهای برتر، توسعه ،پرورش و ترویج رشته صعودهای ورزشی برگزار شد و مورد استقبال شرکتکنندگان قرار گرفت.
در روز نخست این رویداد، پایش و آنتروپومتری ورزشکاران در نوبت صبح انجام شد و در ادامه، آنالیز صعودها و ارزیابی تخصصی شرکتکنندگان در نوبت بعدازظهر اخذ گرديد. همچنین در روز دوم، تستهای آمادگی جسمانی و ارزیابیهای تکمیلی از ورزشکاران حاضر در دوره انجام شد .
علیرضا بلاغی به عنوان مربی سنین پایه و کارشناس استعدادیابی، معصومه نادری کارشناس استعدادیابی و الهام راشدی ارزیاب استعدادیابی، مسئولیت اجرای بخشهای تخصصی این دوره را بر عهده داشتند.
این دوره با هماهنگی شرکت مکسهلدز و باشگاه سنگ نوردی موج برگزار شد و در پایان، طی مراسمی با حضور مهندس احمدزاده رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر، لوح یادبود به شرکتکنندگان اهدا شد.