برگزاری نخستین دوره استعدادیابی صعودهای ورزشی در کنگان

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۱۰:۴۴:۴۱
| کد خبر: ۲۳۵۹۲۹۲
برگزاری نخستین دوره استعدادیابی صعودهای ورزشی در کنگان
برنا - گروه استان‌ها: نخستین دوره استعدادیابی و استعدادپروری صعودهای ورزشی استان بوشهر به میزبانی شهرستان کنگان و با حضور ۳۰ ورزشکار از سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بوشهر؛ نخستین دوره استعدادیابی و استعدادپروری صعودهای ورزشی استان بوشهر به میزبانی شهرستان کنگان طی با حضور ٣٠ ورزشكار  از سراسر استان برگزار شد.

این دوره دو روزه با هدف شناسایی استعدادهای برتر، توسعه ،پرورش  و ترویج رشته صعودهای ورزشی  برگزار شد و مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در روز نخست این رویداد، پایش و آنتروپومتری ورزشکاران در نوبت صبح انجام شد و در ادامه، آنالیز صعودها و ارزیابی تخصصی شرکت‌کنندگان در نوبت بعدازظهر اخذ گرديد. همچنین در روز دوم، تست‌های آمادگی جسمانی و ارزیابی‌های تکمیلی از ورزشکاران حاضر در دوره انجام شد .

علیرضا بلاغی به عنوان مربی سنین پایه و کارشناس استعدادیابی، معصومه نادری کارشناس استعدادیابی و الهام راشدی ارزیاب استعدادیابی، مسئولیت اجرای بخش‌های تخصصی این دوره را بر عهده داشتند.

این دوره با هماهنگی شرکت مکس‌هلدز و باشگاه سنگ‌ نوردی موج   برگزار شد و در پایان، طی مراسمی با حضور مهندس احمدزاده رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر، لوح یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر