فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان

برچسب - فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با توجه به تلاش‌های گسترده در راستای توسعه گازرسانی به استان به ویژه حوزه صنایع، در سال گذشته بیش از ۴۷ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه‌جویی شده است.
کد خبر: ۱۴۶۹۹۸۱   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
پیشنهاد سردبیر