برنا- گروه استانها: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از افزایش خروجی سد مخزنی زایندهرود از اواخر روز جمعه پنج تیرماه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تأمین نیاز زیستمحیطی رودخانه، توزیع آب در شبکههای آبیاری و تأمین آب باغات و کشاورزی حوضه زایندهرود انجام میشود.
کد خبر: ۲۳۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۴/۰۴