جایگاه مدیریتی زنان/

برچسب - جایگاه مدیریتی زنان/
استاندار زنجان با اشاره به وضعیت مطلوب تحصیلی، علمی، جسمی و سطح فکری بانوان در استان زنجان، تاکید کرد: همه مدیران استان موظف هستند تا ۳ ماه آینده حداقل دو نفر از بانوان شایسته دستگاه اجرایی خود را ارتقاء داده و بعنوان مدیر شهرستان، معاون مدیرکل و یا رئیس گروه منصوب نمایند.
کد خبر: ۷۹۳۷۷۷   
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
پیشنهاد سردبیر