اعلام قطعی نمایندگان حوزه ارومیه در مجلس یازدهم

|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
|
۱۶:۴۱:۵۸
| کد خبر: ۹۶۸۱۲۷
اعلام قطعی نمایندگان حوزه ارومیه در مجلس یازدهم
فرماندار ارومیه با اشاره به قطعی‌شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان گفت: از مجموع ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ رای اخذ شده، «سیدسلمان ذاکر»، «روح‌الله حضرت‌پور» و «وحید جلال‌زاده» به عنوان منتخبان مردم ارومیه راهی بهارستان شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه گفت: در پایان ۱۶ ساعت رای‌گیری در شعبه‌های شهری و روستایی شهرستان ارومیه «سید سلمان ذاکر» با  ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رای، «روح‌الله حضرت‌پور» با ۸۶ هزار و ۹۱۰ رای و «وحید جلال‌زاده» با ۸۰ هزار و ۹۴ رای به مجلس یازدهم راه یافتند.

وی اضافه کرد: پس از آنها «صلاح خان‌احمدزاده» با ۷۸ هزار و ۹۴۳ رای، «سید احمد غفاری قره‌باغی» با ۷۷ هزار و ۲۴۳ رای، «شهین جهانگیری» با ۶۳ هزار و ۶۷۳ رای، «سیددلیر علوی» با ۵۲ هزار و ۲۵۰ رای، «مرتضی منافی» با ۳۵ هزار و ۱۳ رای، «عابد فتاحی» با ۳۱ هزار و ۹۵۹ رای و «محسن امامی قشلاق» با ۲۳ هزار و ۷۰۹ رای در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پس از آنها نیز «گلشن نوروزی» با ۲۱ هزار و ۷۱۵ رای، «علی کامیار» با ۱۸ هزار و ۷۶۵ رای، «محمدرحیم حاتمی» با ۱۵ هزار و هشت رای، «داوود امین‌فنک» با ۹ هزار و ۹۵۱ رای، «کیومرث حاجی‌محمدی» با ۹ هزار و ۱۳۱ رای، «محمدعلی سلیمی‌مهر» با هفت هزار و ۷۰۰ رای، «غلامرضا داداش‌زاده» با هفت هزار و ۴۳۸ رای، «علی فعال» با ۶ هزار و ۵۷۹ رای، «زهرا یوسفی» با ۶ هزار و ۵۰۸ رای و «علیرضا چوداری» با سه هزار و ۵۹۵ رای رده‌های یازدهم تا بیستم را به خود اختصاص دادند.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین در این انتخابات «نیما ترینه» ۲ هزار و ۹۷۹ رای، «نجم‌الدین اسدی» ۲ هزار و ۹۴۰ رای، «مریم علیزاده» ۲ هزار و ۸۰۵ رای، «حسین سلطانی» ۲ هزار و ۳۹۸ رای، «اکبر پورمحمدرضا» ۲ هزار و ۳۲۷ رای، «بهزاد نوروزی» ۲ هزار و ۲۱۹ رای، «هادی نشاط» ۲ هزار و ۱۵۷ رای، «یحیی صمدزاده» ۲ هزار و ۱۲۶ رای، «محمود حضرتی» یک‌هزار و ۷۷۸ رای و «نسرین حیدرزاده» یک‌هزار و ۴۶۸ رای کسب کرده و رده‌های بیست و یکم تا سی‌ام حوزه انتخابیه مربوط به این شهرستان را از آن خود کردند.

ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: «محمد آذرورجوی» با یک‌هزار و ۴۱۳ رای، «مهدی فداکار» با یک‌هزار و ۳۸۳ رای، «سید نایب حسینی» با یک‌هزار و ۳۴۶ رای، «امیر حیدری» با یک‌هزار و ۲۱۴ رای، «محمد میلانی» با یک‌هزار و ۱۲۸ رای و «لعیا عباس‌پور» با یک‌هزار و ۹۶ رای رده‌های سی و یکم تا سی و ششم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: همچنین سعید عباس‌زاده، رضا درباسی، جعفر غلام‌پور، سیدعلیرضا ایزدی، سالار گلابی، مرتضی مقتدایی، علیرضا آذروندی، خلیل کیامهر، رضا اردوخانی، بهنام جاوید، سیاوش حسنی، عبدالله نقیان، موسی معصوم‌زاده، داوود ثناجو و داوود نقی‌پور با آرایی کمتر از یک‌هزار فقره در رده‌های سی و هفتم تا پنجاه و یکم ایستادند.

وی بیان کرد: نامزدها در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز می‌توانند شکایت احتمالی خود را به فرمانداری ارومیه اعلام کنند.

فرماندار ارومیه گفت: ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ نفر از واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

نظر شما
اخبار برگزیده