فرماندار ملکشاهی:

نگاه من به ملکشاهی به عنوان یک جغرافیای ثروت ساز نگاهی اقتصاد محورو توسعه محور است نه امنیت محور

|
۱۳۹۵/۰۸/۱۹
|
۱۵:۰۱:۴۶
| کد خبر: ۴۸۰۶۷۸
نگاه من به ملکشاهی به عنوان یک جغرافیای ثروت ساز نگاهی اقتصاد محورو توسعه محور است نه امنیت محور
ملکشاهی ناامن ترین نقطه برای تروریسم جهانی ، داعش و النصره ،منافقین و بعثیون خبیثی است که هرگز جرأت تجاوز به حریم این شهرستان را نداشتند.

به گزارش برنا - ایلام -دکتر اسد قاسمی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان ،بزرگان و نخبگان برگزار گردید گفت : متوازن کردن نیازهای مردم و دولت از مهم ترین وظایف فرمانداران است، نگاه من به ملکشاهی به عنوان یک جغرافیای ثروت ساز نگاهی اقتصاد محور است.

فرماندار ملکشاهی اظهار کرد: علی رغم کمبود امکانات زیرساختی و تازه تأسیس بودن این شهرستان  است رشد عقلانیت و علمی مردم در حدی است که همگی شاهد بودیم در سرشماری اینترنتی بالاترین آمار مشارکت مردم را داشت و این یک واقعیت است.

دکتر قاسمی با بیان اینکه ملکشاهی دارای ظرفیتهای بزرگ طبیعی و انسانی است افزود  در زمینه های توزیع ثروت و خدمات اقتصادی و اجتماعی عقب ماندگیهایی در شهرستان داریم مجموعه کاستیهایی چون فقر و بیکاری باعث پدیدیه  مهاجرت فرستی شده که بایستی با برنامه ریزی و ایجاد فرصتهای شغلی و فضای کسب و کار این روند را معکوس کنیم.

فرماندار ملکشاهی خاطر نشان کرد:  هدف ما ازین گردهمایی مردم و مسولان این است که هم بسترو زمینه دو رویداد مهم پیشرو از جمله انتخابات و اربعین فراهم گردد و هم کاستیها و دردهای این شهرستان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

دکتر قاسمی گفت: علی رغم گستره  فقر و بیکاری در این جغرافیا ما یک نفر گدا هم در این دیار نداریم در حالی که در کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا چنین معضلی به عینه مشاهده می گردد.

فرماندار اضافه کرد :این جغرافیا چه رمز و رازی دارد که علی رغم این همه استعدادو پتانسیل با پدیده مهاجر فرستی دست و پنجه نرم میکند پس همه بزرگان ،الیت ،نخبگان بویژه سرمایه داران بایستی با یک وفاق و همبستگی تاریخی در جهت توسعه و تعالی این شهرستان همت گمارند

 وی افزود: همه چیز رانباید به گردن دولت انداخت خود مردم بایستی پای کار باشند سرزمین ملکشاهی سرزمین برترینها و ترینها به لحاظ آمار شهدای ایلات بیشترین شهیدرا دارد به لحاظ جذبه های توریستی بزرگترین قله ها و عمیق ترین دره ها و کهنسالترین درختان بلوط راداراست هیچ تجاوزگری به این سرزمین نتوانسته است تجاوز کند این سرزمین زادگاه و خواستگاه دوایل ملکشاهی و شوهان میباشد که دردوران دفاع مقدس حماسه ها افریده اند که این حماسه ها و افتخارات اکنون در دوران صلح جاویدان  باید مورد تجلیل قرارگیرد

وی گفت :  ملکشاهی ناامن ترین نقطه برای تروریسم جهانی ، داعش و النصره ،منافقین و بعثیون خبیثی است که هرگز جرأت تجاوز به حریم این شهرستان را نداشتند.

دکتر قاسمی ملکشاهی رابه عنوان یک کمربند امنیتی برای شهرستانهای همجوار دانست و گفت مردم سلحشور این دیار همواره در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور اسلامیمان در خط مقدم بوده و هستند.

در پایان کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ،دکتر اسد قاسمی فرماندار جدید را فردی با انگیزه ، دلسوز و دارای توان مدیریتی بالا ذکر کرد و ادامه داد: امیدواریم با همبستگی که دکتر قاسمی میان مجموعه مدیران اجرایی و مردم ایجاد می کند، شهرستان ملکشاهی بیش از پیش در مسیر و ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز