امام جمعه قزوین شهادت چند روحانی اهل سنت و شیعه را تسلیت گفت

|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸
|
۱۵:۵۹:۳۳
| کد خبر: ۱۳۱۶۲۳۹
امام جمعه قزوین شهادت چند روحانی اهل سنت و شیعه را تسلیت گفت
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با صدور پیامی شهادت دو روحانی اهل سنت در گنبد کاووس و شهادت یک روحانی و مجروح شدن دو روحانی در حرم مطهر رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی شهادت مظلومانه یک روحانی و مجروح شدن دوتن از روحانیون در حرم مطهر رضوی، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با صدور پیامی این وقایع را نقشه صهیونیست‌ها و مستکبران برای ضربه زدن به وحدت مسلمانان دانست.

متن پیام امام جمعه قزوین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای اخیر شاهد دو جنایت بزرگ بودیم؛ که یکی به شهادت رسیدن دو روحانی اهل سنت در گنبد کاووس و دیگری به شهادت رسیدن یک روحانی و مجروح شدن دوتن از روحانیون در حرم مطهر رضوی است. نکته قابل توجه این است که هر دو واقعه از یک منبع شیطانی طراحی شده است و در هر دو نقشه دشمنان، صهیونیست‌ها و مستکبران به دنبال ضربه زدن به اتحاد و برادری مسلمانان، چه شیعه و چه سنی هستند.

اما امروز اقشار مختلف مردم، گرایش‌های مختلف سیاسی و مذاهب گوناگون اهل سنت و شیعه همه باهم برادر هستند و به صورت هم‌افزا در مقابل استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و مقاومت اسلامی به برکت وحدت و انسجام مسلمانان با عزت و اقتدار هر روز پیشرفت می‌کند که همین امر باعث عصبانیت دشمنان شده است تا بغض و کینه خود را با چنین اقدامات خبیثانه‌ای بروز دهد.

اینجانب این دو جنایت بزرگ را محکوم کرده و از همه مسئولان مربوطه مجازات عاملان تکفیری و تفرقه افکن آن را خواستارم و یقین داریم که در دوران افول استکبار امریکایی به سر می‌بریم و زمینه‌ها برای برچیده شدن نظام منحوس صهیونیستی مهیا است و دشمنان بدانند که نسخه‌ی قرآنی عصبانیت آنها فقط همانی است که خداوند فرمود، "قُل موتوا بِغَیظِکُم"؛چرا که هر روز بر وحدت و انسجام مسلمانان جهان و مذاهب گوناگون افزوده می شود و این انسجام و برادری است که کارها را پیش می‌برد و دشمنان به طور حتم محکوم به شکست خواهند بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز