ابراهیم پور: صادق دارای تجربه و برنامه است

|
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
|
۱۷:۰۹:۴۵
| کد خبر: ۲۱۲۹۷۳۱
ابراهیم پور: صادق دارای تجربه و برنامه است
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر پیشنهادی دارای تجربه و برنامه است و سلسله‌ مراتب را طی کرده و اعتقاد به استفاده از نیروهای فرهیخته دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه مجلس در موافقت با فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهم که امروز به صدای تاریخ گوش بسپارند. به صدای زنان که در طول تاریخ با دل‌های مملو از ایمان و با دست‌های پرتلاش سنگین‌ترین بارها را به دوش کشیده‌اند.وی فرزند شهید و سه سال در شورای عالی معماری بوده که رئیس آن شورا وزیر است پس نباید تمامی مشکلات زمین و گرانی مسکن را به دوش او بیندازیم.

وی  با اشاره به مشکلات جاده‌ای و حمل‌ونقل اظهار کرد: وزیر پیشنهادی دارای تجربه و برنامه است و سلسله‌ مراتب را طی کرده و اعتقاد به استفاده از نیروهای فرهیخته دارد. ما برای رسیدن به افق به وزیری کارشناس، کارآزموده و باتجربه نیاز داریم که چنین ویژگی‌هایی را خانم صادق دارد.

ابراهیم‌پورتاکید کرد:  وزیر پیشنهادی  فردی با تخصص و تجربه در حوزه شهرسازی است.وی  طرفدار توسعه افقی و توسعه عمودی نیست بلکه سیاستش ترکیبی و توجه به مزیت‌های نسبی منطقه است. او بر توسعه پایدار اعتقاد دارد و با محیط زیست هماهنگ است.

وی در پایان خاطرنشان کردک وزیر پیشنهادی به تشکیل معاونت اقتصادی برای تامین منابع مالی پروژه‌ها به ویژه استفاده از ظرفیت ثروت وزارتخانه در حوزه مولدسازی اعتقاد دارد.

انتهای پیام

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک