گفتوگوی ویژه
صحبتهای میزبانی صحت ندارد
مجید ناصری سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری اعتقاد دارد که تیم ملی در اینچئون شانس کمی برای مدال دارد.
مجید ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، در ارتباط با مراسم تجلیل از ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی در حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش گفت:من به دلیل مسابقات نوجوانان که در اصفهان برگزار می شد نتوانستم در این مراسم شرکت کنم. اما کار،کار بسیار پسندیده ای است و باعث افزایش روحیه ورزشکاران پیش از اعزام به مسابقات آسیایی خواهد بود.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد روند آمادگی نفرات اعزامی به اینچئون گفت: اردوهای ما از مرداد ماه آغاز شد و طی سه مرحله ادامه پیدا کرد و سپس در تاریخ 31شهریور عازم دهکده مسابقات خواهیم شد.
تنها داور بین المللی دوچرخه سواری ایران در مورد شانس مدال ما در این مسابقات گفت: شانس کسب مدال ما در این مسابقات به دلیل حضور تیم های مدعی پایین است. ما در هر دو بخش جاده و سرعت رقبای سرسختی چون کره میزبان، چین، ژاپن، قزاقستان، مالزی و حتی هنگ کنگ داریم که کار را برای کسب مدال به مراتب سخت تر می کند اما خیلی ناامید نیستیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.
مربی سابق تیم ملی عراق در انتها درباره صحبتهای قادر میزبانی مبنی بر عدم گرفتن تست دوپینگ از دوچرخه سواران دعوت شده به اردو گفت: صحبت های میزبانی صحت ندارد و ما در اولین اردوی برگزار شده با حضور آقای میزبانی دو نمونه تست گرفتیم و سلامت ورزشکاران ما تضمین شده است. من دلیل مصاحبه ایشان را نمی دانم و خود او باید در مورد ادعایش پاسخگو باشد.