وزیر ورزش و جوانان مهمان استان مرکزی شد

|
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
|
۰۹:۵۲:۳۹
| کد خبر: ۲۳۰۰۱۷۸
وزیر ورزش و جوانان مهمان استان مرکزی شد
برنا- گروه استانها: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از سفر کاری احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، به شهرستان ساوه در روز پنج‌شنبه خبر داد.

به گزارش برنا از مرکزی ، محمد مرادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، با تأیید خبر سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی گفت:  احمد دنیامالی روز پنج‌شنبه ۱۸ دی‌ماه در سفری کاری به مهمان شهرستان ساوه خواهد شد.

وی افزود: هدف از این سفر، بررسی میدانی آخرین وضعیت زیرساخت‌های ورزشی، شناسایی ظرفیت‌ها و رفع موانع پیش روی جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساوه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: محور اصلی این سفر، بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ورزشی ساوه خواهد بود تا روند تکمیل آن‌ها از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات مالی و اجرایی اتخاذ شود.

بر اساس این گزارش، این سفر در چارچوب سیاست‌های دولت برای رسیدگی مستقیم به مسائل استانی و شهرستانی برنامه‌ریزی شده و پیش‌بینی می‌شود وزیر در حاشیه بازدیدها، جلساتی با مسئولان محلی، ورزشکاران، جوانان و هیئت‌های ورزشی ساوه برگزار کند.

انتظار می‌رود این سفر زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص اعتبارات لازم برای ارتقای امکانات ورزشی و رفاهی جوانان ساوه را فراهم کند.

نویسنده :
رضا براتی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر