دعوت جامعه ورزش و جوانان خوزستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ادارهکل ورزش و جوانان خوزستان، هیاتهای ورزشی و جامعه ورزش استان، سازمان بسیج ورزشکاران و سازمانهای مردمنهاد جوانان در بیانیهای مشترک از عموم مردم، اهالی ورزش و جوانان برای حضور در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.
بر این اساس در این بیانیه نوشته شده: پس از چهار دهه ایستادگی، انقلاب اسلامی به مرحلهای تازه رسیده است؛ مرحله"ساختن" که در آن جامعه ورزش و جوانان خوزستان با مجموعهای از دستاوردها و افتخارهای ارزشمند، برگهای درخشانی در تاریخ این دیار رقم زدهاند.
در ادامه بیانیه با اشاره به کسب عناوین متعدد ورزشکاران خوزستانی در رقابتهای جهانی، آسیایی، المپیک و پارالمپیک، این موفقیتها نشانهای از اراده ملی و معیار روشنی از پیشرفت عنوان شده است.
این بیانیه یومالله ۲۲ بهمن را یادآور خیزشی ماندگار و سرنوشتساز در تاریخ ایران دانسته و تاکید کرده است: ملت ایران به برکت رهبری حکیمانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری، با صلابت مسیر پیشرفت و اقتدار را ادامه میدهد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز جامعه ورزش وظیفه دارد با تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، حضور پررنگی در راهپیمایی داشته باشد و وحدت ملی را به نمایش بگذارد.
در پایان، امضاکنندگان این بیانیه ضمن اعلام حضور گسترده در این مراسم، از مردم قدرشناس و ورزشدوست خوزستان دعوت کردند تا در راهپیمایی سراسری استان که ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن برگزار میشود، شرکت کنند.
انتهای پیام/