درخشش نمایندگان اصفهان در نخستین پارالمپیاد استعدادهای برتر کشور؛ یک طلا، سه نقره و یک برنز

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
|
۱۵:۴۶:۴۷
| کد خبر: ۲۳۱۲۴۴۵
درخشش نمایندگان اصفهان در نخستین پارالمپیاد استعدادهای برتر کشور؛ یک طلا، سه نقره و یک برنز
برنا- گروه استانها: تیم پارادوومیدانی مردان استان اصفهان در نخستین دوره پارالمپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش جانبازان و توان‌یابان با کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز خوش درخشید و جایگاه قابل توجهی را در این رقابت‌ها به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مسابقات پارادوومیدانی نخستین دوره پارالمپیاد استعدادهای برتر کشور در گروه جانبازان و توان‌یابان، از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکاران مستعد استان اصفهان عملکردی موفق را به نمایش گذاشتند.

در این رقابت‌ها، محمدامین علیزاده در ماده پرتاب دیسک موفق به کسب مدال طلا شد و در پرتاب وزنه نیز نشان نقره را از آن خود کرد تا یکی از چهره‌های شاخص کاروان اصفهان باشد.

مانی ابراهیم‌زاده نیز در دو ماده سرعتی خوش درخشید و در دوی ۱۰۰ متر به مدال نقره رسید و در ماده ۴۰۰ متر نشان برنز را کسب کرد.

همچنین امیرحسین منصوری در پرتاب وزنه مدال نقره را برای اصفهان به ارمغان آورد.

تیم پارادوومیدانی جانبازان و توان‌یابان استان اصفهان با هدایت سهراب اسدی و نصرالله احدی در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت و با کسب پنج نشان رنگارنگ، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ورزش پارالمپیکی استان شد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر