پایان دور رفت لیگ برتر شمشیربازی بانوان فلوره؛ چادرملو و سپاهان کم نیاوردند
برنا - گروه ورزشی: بانوان شمشیرباز ایران در لیگ فلوره برای تیمهای خود به روی پیست رفتند.
طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابتهای لیگ برتر شمشیربازی بانوان در اسلحه فلوره روز گذشته (دوشنبه) با حضور ۶ تیم در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد.
در پایان بازیهای دور رفت تیمهای چادرملو و سپاهان با ۱۲ امتیاز به علت تفاضل، به ترتیب اول و دوم شدند.
ریف اصفهان با ۱۱ امتیاز سوم است و باطری جام جم اردکان، سورنا فارس و اندیشه تهران به ترتیب رتبههای چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
آترینا آریامنش، الینا محمدی و ملینا بابایی هم به عنوان بازیکنان برتر این رقابتها شناخته شدند.
انتهای پیام/
نظر شما