سرپرست فدراسیون نابینایان: چشمانداز روشنی برای توسعه ورزش ترسیم شده است
محمد بابایی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری در خصوص حضورش در اجلاس سراسری مدیران ورزش کشور گفت: برنامه بسیار خوبی بود و نگاههای ویژه و راهبردی برای آینده ورزش کشور ترسیم شد. برنامههایی که وزیر ورزش اعلام کرد، چشمانداز روشنی برای توسعه ورزش، ارتقای سلامت و تقویت جایگاه ایران در میادین بینالمللی ارائه داد.
وی ادامه داد: نکته مهم این اجلاس برای مدیران فدراسیونها، بحث «ایران قوی، ورزش قوی» بود، همچنین توجه ویژه به موضوع ملیت، پرچم و هویت دینی، ایرانی و اسلامی که باید به درستی تبیین و در عملکرد ورزش کشور متجلی شود. به اعتقاد من، این نشست یکی از بهترین و موثرترین اجلاسهای سراسری ویژه مدیران ورزش بود که تاکنون برگزار شده است.
سرپرست فدراسیون نابینایان و کمبینایان در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون گفت: من به عنوان خادم جامعه ورزش وارد این عرصه شدم و امیدوارم بتوانیم مسیر طیشده را با رویکردی علمیتر و برنامهمحورتر ادامه دهیم. با همراهی همکاران فدراسیون و اعضای محترم انجمنها و رشتههای ورزشی، به ویژه در آستانه اعزام به مسابقات پیش رو در ژاپن و رویدادهای فروردینماه، تلاش میکنیم برنامهریزی دقیقی برای موفقیت ورزشکاران داشته باشیم.
وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: جزئیات قانونی ندارم و باید از دفتر مشترک فدراسیونها پیگیری شود اما تا جایی که شنیدهام، محدودیتهایی از نظر تعداد دورهها و شرایط سنی وجود دارد که نیازمند استعلام رسمی است.
بابایی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد جامعه ورزش خصوصا ورزشکاران عزیز نابینا و کمبینا باشیم.
انتهای پیام/