بیانیه جامعه ورزش و فدراسیون های ورزشی در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران

|
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
|
۲۰:۰۵:۳۰
| کد خبر: ۲۳۱۶۵۶۶
بیانیه جامعه ورزش و فدراسیون های ورزشی در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران
برنا - گروه ورزشی: چند فدراسیون ورزشی در پی تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان بیانیه‌های جداگانه‌ای را منتشر کردند.

به گزارش برنا، فدراسیون نجات‌غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت تجاوز ددمنشانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب حمایت خود را از نیرو‌های نظامی کشور اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است:

آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با تجاوز به خاک کشور عزیزمان، بار دیگر نشان داد که دشمنان قسم خورده مردم ایران هستند.

استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی با تجاوز به خاک کشور عزیزمان مرتکب اشتباهی بزرگ شدند که بدون شک با واکنش مقتدرانه مردم و نیرو‌های جان برکف نظامی جمهوری اسلامی ایران رو‌به‌رو خواهد بود.

خانواده نجات‌غریق و غواصی ایران ضمن محکوم کردن این تجاوز همگام با سایر جامعه ورزش کشور بار دیگر از نیرو‌های نظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و اعلام می‌دارد که پایبند عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب است.

فدراسیون انجمن‌های ورزشی، ضمن محکومیت تجاوز ددمنشانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب بار دیگر حمایت خود را از نیرو‌های نظامی کشور اعلام کرد.

 در متن این پیام آمده است:

استکبار جهانی به همراه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با این تجاوز مرتکب اشتباهی بزرگ شدند که بدون شک با واکنش مقتدرانه و شدید مردم همیشه در صحنه و نیرو‌های جان برکف نظامی جمهوری اسلامی ایران رو‌به‌رو خواهد بود.

فدراسیون انجمن‌های ورزشی، با تمام قوا از ایستادگی مردم و نظام در برابر این توطئه‌های شوم حمایت می‌کند و بر کلام امام ره که فرمود: به یاری خدا این راه پر نشیب و فراز را با تکیه به خدا خواهیم پیمود و به وظیفه خویش عمل خواهیم کرد، نصب العین خود قرار خواهد داد.

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان طی پیامی حملات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

آمریکا جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله به کشور عزیزمان ایران اسلامی، بار دیگر قوانین بین‌المللی را نقض کردند و مرتکب اشتباه بزرگی شدند.

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان جمهوری اسلامی ایران، حملات وحشیانه و بزدلانه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی به کشور عزیزمان ایران اسلامی و به ویژه مدرسه‌ای در شهر میناب که منجر به شهادت رسیدن دانش‌آموزان این شهر شده است را به شدت محکوم می‌نماید و آن را نشانه‌ای از درماندگی دشمنان این مرز و بوم در برابر عظمت ملت شریف ایران عزیز اسلامی می‌داند و اعلام می‌دارد که با افتخار در کنار نیرو‌های مقتدر مسلح جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیزمان ایستاده است و معتقدیم که پیروزی نهایی از آن ملتی است که بر حق ایستاده و با اتکا به ایمان، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و توان فرزندان برومندش، راه مقاومت و عزت را برگزیده است.

بیانیه فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی درپی حملات آمریکایی و صهیونیستی به خاک کشورمان

فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت تجاوز ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و آمریکا، بر حمایت از نیرو‌های مسلح تاکید و حمایت خود را از نیرو‌های نظامی کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در متن این پیام آمده است:

آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به خاک کشور عزیزمان، نشان داد که دشمنان قسم خورده مردم ایران هستند.

آمریکا به همراه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با این تجاوز مرتکب اشتباهی بزرگ شدند که بدون شک از سوی جمهوری‌اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند و این دو رژیم باید منتظر عواقب سنگین تجاوز خود باشند.

خانواده بزرگ ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ضمن محکوم کردن این تجاوز و حملات به کشور عزیزمان ایران به مانند آحاد مردم شریف ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بوده و حمایت خود را از نیرو‌های مسلح کشورمان اعلام می‌دارند.

بیانیه فدراسیون ووشو در محکومیت تجاوز ددمنشانه به خاک پاک ایران

در پی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان، فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان فدراسیون ووشو ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به خاک کشور عزیزمان، نشان داد که دشمنان قسم خورده مردم ایران هستند.

استکبار جهانی به همراه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با این تجاوز مرتکب اشتباهی بزرگ شدند که بدون شک با واکنش مقتدرانه و شدید مردم همیشه در صحنه و نیرو‌های جان برکف نظامی جمهوری اسلامی ایران رو‌به‌رو خواهد بود.

رژیم منفور صهیونیستی و آمریکای جنایتکار با تجاوز به کشورمان، اقدام به عملیات تروریستی کردند. اقدامی ننگین که با واکنش دلیرانه نیرو‌های مسلح ایران رو‌به‌رو شد و فرزندان غیور ابن مرزوبوم همچون جنگ ۱۲ روزه پاسخ دندان شکنی به این استعمارگران خواهند داد.

فدراسیون ووشو این تجاوز مذبوحانه را محکوم می‌کند و حمایت خود را از نیرو‌های مسلح کشورمان اعلام می‌دارد.»

بیانیه فدراسیون شمشیربازی در پی تجاوز و حملات تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران

خانواده شمشیربازی در بیانیه‌ای همانند ملت ایران مختلف حمایت خود را از نیروهای مسلح اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: آمریکای جنایتکار به همراه رژیم کودک کشی و منحوس صهیونیستی با تجاوز و حمله به ایران عزیز همزمان با مذاکرات عجز و ناتوانی خود را به نمایش گذاشتند و  بار دیگر مرتکب اشتباهی بزرگ و جنایات تروریستی شده اند.

این جنایت قطعا از سوی جمهوری‌اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند و این دو رژیم و شرکای خود در منطقه باید منتظر عواقب سنگین تجاوز خود باشند.

خانواده شمشیربازی ضمن محکوم کردن آمریکا و رژیم صهیونی، حمایت خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند.

 

فدراسیون گلف با صدور بیانیه‌ای، اقدام خصمانه و تجاوزکارانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در متن این بیانیه آمده است:

تجاوز آشکار آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک میهن اسلامی، بار دیگر ماهیت سلطه‌طلبانه و قانون‌گریز این دو رژیم متجاوز را برای افکار عمومی جهان عیان ساخت. بی‌تردید چنین اقدامات تنش‌آفرین و مغایر با اصول و موازین بین‌المللی، خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

جامعه گلف کشور، به عنوان بخشی از خانواده بزرگ ورزش ایران، ضمن محکومیت قاطع این اقدام خصمانه، اعلام می‌دارد که همگام و همصدا با ملت سرافراز ایران در دفاع از عزت، استقلال و امنیت ملی ایستاده است.

فدراسیون گلف همچنین با ادای احترام به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های نیرو‌های مسلح کشور، حمایت کامل خود را از مدافعان امنیت و اقتدار ایران اسلامی اعلام کرده و تأکید می‌کند که ورزشکاران این مرز و بوم همواره در کنار آرمان‌های ملی و منافع عالیه کشور خواهند بود.

بی‌تردید ملت بزرگ ایران با وحدت، همدلی و بصیرت، پاسخ شایسته‌ای به هرگونه تعدی و تجاوز خواهند داد.

بیانیه فدراسیون تنیس در محکومیت تجاوز ددمنشانه به خاک ایران

فدراسیون تنیس در پی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان و شهادت جمعی از کودکان و زنان بیگناه ایران اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش فدراسیون تنیس، در این بیانیه آمده است: یکبار دیگر آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونی خوی واقعی خود را نشان دادند و با تجاوز به خاک کشور عزیزمان، نشان دادند که دشمن قسم خورده ملت شریف ایران هستند.

خبر شهادت و به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها دانش‌آموز دختر عزیز کشورمان در مدرسه‌ای در میناب، دل هر انسان آزرده‌ای را به درد می‌آورد. این جنایت ظالمانه که با شهادت فرزندان بیگناه ایران همراه بود، هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد و جامعه ورزش و خانواده بزرگ تنیس، ضمن محکومیت این حملات بر حمایت خود از نیروهای مسلح کشورمان تاکید دارد.

بیانیه فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در محکومیت تجاوز به خاک ایران

در محکومیت تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی طی بیانیه‌ای این حملات تروریستی را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است: «رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی بار دیگر با نقض آشکار قوانین بین‌المللی و اصول انسانی در اقدامی تجاوزکارانه با همراهی آمریکا برخی نقاط از خاک مقدس ایران را مورد حمله موشکی قرار داد که با شهادت هموطنان عزیز کشورمان، همراه شد.

فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در کنار جامعه ورزش این اقدام تجاوزکارانه را به شدت محکوم می‌کند و آن را نشانه استیصال دشمنان این مرز و بوم در برابر اقتدار ملت ایران، می‌داند.

بيانيه فدراسيون كاراته در پي حملات تجاوزكارانه امريكا و رژيم صهيونيستي به خاك ايران 

در پی حملات متجاوزانه و وحشیانه صبح امروز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به کشور عزیزمان و شهادت جمعی از هموطنانمان فدراسیون کاراته بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه فدراسیون کاراته آمده است:

حملات و تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان در نهمین روز ماه مبارک رمضان و همزمان با مذاکرات، بار دیگر غیرقابل اعتماد بودن این دشمنان قسم خورده و زبون کشورمان را ثابت کرد.

فدراسیون کاراته ضمن محکوم کردن این حملات متجاوزانه، حمایت از نیروهای مسلح کشورمان را اعلام می‌دارد.

بیانیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در محکومیت تجاوز ددمنشانه صهیونی آمریکایی

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

«آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به خاک کشور عزیزمان، نشان دادند که دشمنان قسم خورده مردم ایران اسلامی هستند.

پرپر شدن دسته گل‌های دختر دانش‌آموز میناب، این فرزندان بیگناه و مظلوم و شهادت معلم تربیت‌بدنی شهرستان لامرد در کنار شهادت تنی چند از فرماندهان نظامی و مردم بی‌دفاع که خوی وحشی‌گری این دژخیمان ددخو را به جهانیان نشان داد، قلب ملت شریف ایران را به درد آورد.

استکبار جهانی به همراه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با این تجاوز بیشرمانه، مرتکب اشتباهی بزرگ شدند که بدون شک با واکنش مقتدرانه و شدید مردم همیشه در صحنه و نیروهای جان برکف نظامی کشورمان روبرو خواهد بود.

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت این تجاوز ددمنشانه را محکوم می‌کند و حمایت خود را از نیروهای مسلح کشورمان اعلام می‌دارد.»

بیانیه فدراسیون بوکس در محکومیت حملات تروریستی به خاک ایران

در پی حملات تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی به برخی مناطق کشورمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه شد و در فاجعه دلخراش دبستان «شجره طیبه» شهرستان میناب بیش از ۹۰ دانش‌آموز معصوم به شهادت رسیدند. فدراسیون بوکس ایران با صدور بیانیه‌ای این اقدام ناجوانمردانه و ضدانسانی را به شدت محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک پاک ایران اسلامی و هدف قرار دادن مناطق مسکونی و مراکز غیرنظامی به‌ویژه یک مدرسه دخترانه که به شهادت جمعی از کودکان بی‌گناه انجامید، جلوه‌ای دیگر از ماهیت خشونت‌ طلب و ضدبشری این رژیم‌ها را نمایان ساخت. حمله به کودکان و دانش‌آموزان بی‌دفاع، نقض آشکار تمامی موازین انسانی، اخلاقی و قوانین بین‌المللی است و نشان می‌دهد دشمنان این مرز و بوم برای دستیابی به اهداف شوم خود، هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی‌شناسند.

جامعه ورزش کشور، به‌ویژه خانواده بزرگ بوکس، همگام با ملت شریف ایران، این جنایت هولناک را محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های داغدار، حمایت خود را از تمامیت ارضی کشور و مدافعان امنیت ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

بی‌تردید چنین اقدامات کور و مذبوحانه‌ای نه‌تنها خللی در اراده ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب تقویت انسجام، وحدت و همبستگی ملی خواهد شد. فدراسیون بوکس ایران ضمن محکومیت قاطع این اقدام، برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل مسألت می‌نماید.

باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویر زیر به شهادت دانش آموزان مدرسه میناب در پی حملات رژیم صهیونی و آمریکا، واکنش نشان داد: 

بیانیه جامعه ورزش و فدراسیون های ورزشی در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر