بیعت جامعه بهزیستی استان مرکزی با رهبر جدید انقلاب/ تأکید بر تداوم راه امامین انقلاب
به گزارش خبرگزاری برنا از اراک، در این بیانیه که نسخهای از آن صبح امروز در اختیار خبرگزاری برنا قرار گرفت، خانواده بزرگ بهزیستی استان مرکزی با آرمانهای والای نظام جمهوری اسلامی و در مسیر تداوم نهضت الهی شهیدان، تجدید میثاق کرده و بر وفاداری خود به جانشین برحق ولایت تأکید نمودهاند.
در بخشی از این بیانیه که با امضای محمد الهدادی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی منتشر شده، آمده است: «اعضای این نهاد ارزشی، در راستای تحقق منویات ولایت و خدمت صادقانه به اقشار آسیبپذیر جامعه، تجدید عهد میکنند که تا آخرین لحظه با حفظ روحیه انقلابی، بصیرت اجتماعی و اخلاص در خدمت، در مسیر آرمانهای امامین انقلاب و پاسداری از خون مطهر شهیدان گام بردارند.»
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه این پیام، ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب در مسئولیت خطیر ایشان، ابراز امیدواری کرده است که در سایه رهبری حکیمانه معظمله، ایران اسلامی مسیر عزت، پیشرفت و سربلندی را با قدرت و شتابی بیش از پیش ادامه دهد.
این بیانیه با آرزوی توفیق روزافزون برای ملت شریف ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری جدید انقلاب اسلامی به پایان رسیده است.