رایزنی مجدد وزیران خارجه ایران و عمان در مورد تحولات مربوط به تنگه هرمز
برنا - گروه بینالملل: در ادامه رایزنیهای روز جاری سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، وی با «سید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان تلفنی گفتوگو کرد
در این تماس طرفین در خصوص آخرین تحولات منطقهای متعاقب تجاوز وحشیانه آمریکا- صهیونیستی به کشورمان تبادل نظر کردند.
دو وزیر همچنین تحولات مرتبط با تنگه هرمز را بررسی و بر تداوم رایزنیها بین دو کشور توافق کردند.
انتهای پیام
نظر شما