آموزش مجازی برای دانشآموزان کردستانی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حجتالله موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین، از امروز آموزش مجازی در شبکه شاد برای دانشآموزان استان طبق زمانبندی مشخص آغاز شد.
وی افزود: براساس زمانبندی انجام شده از ساعت هفت الی ۱۰ هر روز دانش آموزان دوره دوم متوسطه (نظری، هنرستان ها) و از ساعت ۱۰ الی ۱۳ هر روز دانش آموزان دوره اول متوسطه در شبکه شاد حضور دارند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۵ هر روز زمان حضور دانش آموزان دوره دوم دبستان (پایه های چهارم تا ششم) و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ هر روز منحصرا زمان حضور دانش آموزان دوره اول دبستان (پایه های اول تا سوم) و مراکز پیش دبستانی خواهد بود.
بیش از ۳۰۰ هزار دانشآموز کردستانی در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی اشتغال به تحصیل دارند.