آموزش مجازی برای دانش‌آموزان کردستانی آغاز شد

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
|
۱۳:۴۲:۵۷
| کد خبر: ۲۳۲۶۸۴۸
آموزش مجازی برای دانش‌آموزان کردستانی آغاز شد
برنا_ گروه استانها: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آموزش آنلاین و مجازی برای دانش‌آموزان استان از امروز شنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حجت‌الله موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام وزارت آموزش‌ و پرورش مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین، از امروز آموزش مجازی در شبکه شاد برای دانش‌آموزان استان طبق زمان‌بندی مشخص آغاز شد.

وی افزود: براساس زمان‌بندی انجام شده از ساعت هفت الی ۱۰ هر روز دانش آموزان دوره دوم متوسطه (نظری، هنرستان ها) و از ساعت ۱۰ الی ۱۳ هر روز دانش آموزان دوره اول متوسطه در شبکه شاد حضور دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۵ هر روز زمان حضور دانش آموزان دوره دوم دبستان (پایه های چهارم تا ششم) و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ هر روز منحصرا زمان حضور دانش آموزان دوره اول دبستان (پایه های اول تا سوم) و مراکز پیش دبستانی خواهد بود.

بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی اشتغال به تحصیل دارند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر