بیاتینیا: اولویت فوتبال رفتن تیم ملی به جام جهانی است/ اگر نیاز شود راه برادران شهیدم را در پیش میگیرم
محسن بیاتینیا در گفتوگو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص تهدیدات و تجاوز آمریکا و اسرائیل به خاک ایران اظهار داشت: حرفهایی که زده میشود، رجزخوانیها، تهدیدات و... برای مردمانی مثل مردم ما در ایران ایجاد نگرانی نخواهد کرد، شما اگر تاریخ را بررسی کنید طولانیترین جنگ را ما داشتهایم و ۸ سال جنگیدیم. تمام موارد و تهدیداتی که این روزها شاهد آن هستیم از ضعف کشور متجاوز است. آنها زیرساختها را هدف قزار دادند و مستقیما به معیشت مردم ضربه زدند. دشمن به قدری بیوجدان است که به مردم عادی هن رحم نمیکند.
وی در ارتباط با حضور ایران در جام جهانی فوتبال عنوان کرد: تمام برنامههایی که در خصوص لیگ برتر مطرح میشود نباید اجرایی شود و به نظر من اجرا نمیشود، در حال حاضر اولویت فوتبال رفتن تیم ملی به جام جهانی است. ورزش و فوتبال در جایگاه خودش قابل احترام است و باید پیگیری شود، باید تا لحظه آخر هر کاری میشود انجام داد تا تیم ملی ایران به جام جهانی برود به خاطر اینکه حقمان است باید برویم در بهترین رقابتهای جهانی شرکت کنیم و به تمام جامعه ورزش و جهان نشان دهیم که در هر شرایطی میتوانیم خودمان را حفظ کنیم.
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص سکوت بسیاری از فوتبالیها در مقطع فعلی گفت: هر کسی تفکر و خط فکری دارد و در خانوادهای رشد کرده، شما نمیتوانید او را تغییر بدهید. برخی از عزیزان زمانی که فضای مجازی و تریبونها را در اختیار داشتند طرفداران زیادی داشتند، در نهایت همه ماجراها تمام میشود و همه چیز یک روز به پایان میرسد آن زمان است که شما متوجه میشوید هیچ چیز نبودید و تهی بودهاید! فقط روی موج اتفاقات به درجه و جایگاهی رسیدهاید. کسی در جایگاه بالا مینشیند و مردم دنبالش میکنند و الگوبرداری میکنند که خط فکری داشته باشد یعنی مشخص باشد هدفش چیست و چطور حرکت میکند و در همه شرایط هم همان باشد نه اینکه یک روز این طرف باشد یک روز آن طرف و.. کسی ک در جایی سکوت میکند و در جای دیگر حرف میزند یا گاهی زیاد و گاهی کم حرف میزند هنوز نمیداند که چه میخواهد.
بیاتینیا در پایان گفت: افتخار میکنم که از خانواده شهدا هستم؛ دو برادر بنده در جنگ تحمیلی ۸ ساله شهید شدند و من در چنین خانوادهای که برای دفاع از خاک کشور جان دادهاند بزرگ شدهام، فرقی نمیکند که من محسن بیاتینیا باشم یا نباشم یک انسان هستم که با تفکرات و خصلتهایی رشد کردهام و اگر شرایط به وجود بیاید و نیاز شود من هم شخصا همان راهی که برادرانم در ۸ سال دفاع مقدس رفتند را خواهم رفت جان من عزیزتر از جان برادرانم نیست.
انتهای پیام/