آربلوا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ: فقط رئال مادرید است که میتواند در مونیخ حریف را شکست دهد
سرمربی تیم رئال مادرید پس از شکست شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت، اعلام کرد تنها تیمی که میتواند در مونیخ حریف را شکست دهد، رئال است.
آربلوا، سرمربی تیم رئال مادرید پس از شکست مقابل بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: شکستی داشتیم که فکر میکنم میتوانستیم با اندکی شانس در نیمه دوم، از رقم زده شدن آن جلوگیری کنیم.
وی افزود: ما مقابل تیمی بزرگ قرار گرفتیم. دو اشتباه داشتیم و دو بار توپ را از دست دادیم اما بارها درباره جلوگیری از آن توضیحات داده بودیم. مقابل تیمهایی این چنینی اگر شما اشتباهی داشته باشید، تاوان میدهید.
سرمربی رئال مادرید در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: گلی که زدیم به ما امید و انگیزه داد اما متاسفانه نتوانستیم گل دیگری به ثمر برسانیم. کارمان در ادامه آسان نیست اما اگر قرار باشد یک تیم در مونیخ بایرن را شکست دهد آن تیم رئال مادرید است. ما در همین بازی نشان ددیم که میتوانیم به حریف ضربه بزنیم.
انتهای پیام/
نظر شما