تشریح آخرین وضعیت استادیوم آزادی بعد از جنگ رمضان؛ ثابت قدم: اگر دوباره جنگ نشود، مرداد ماه بهرهبرداری میکنیم
به گزارش برنا، محمد علی ثابت قدم، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز صبح (شنبه ۲۲ فروردین ماه) در جمع اصحاب رسانه حاضر شد تا توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت بازسازی استادیوم فوتبال ۱۰۰ هزار نفری آزادی ارائه دهد.
وی در آغاز صحبتهای خود اظهار داشت: جای گذاری صندلی های استادیوم آزادی طبق برنامه قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام برسد اما با آغاز جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونی علیه ایران متوقف شد.
ثابتقدم افزود: با اعلام آتش بس موقت، ادامه عملیات مرمت سکوها و جای گذاری صندلی ها از امروز از سر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: اگر شرایطی جنگی دوباره شروع نشود، سعی می کنیم با وجود ۴۰ روز جنگی که پشت سرگذاشتیم، در همان زمان قبلی که اعلام کرده بودیم، ورزشگاه را آماده کنیم.
وی درخصوص وضعیت چمن تصریح کرد: تعویض چمن هم ظرف دو سه روز آینده آغاز می شود و اگر مشکلی پیش نیاید آخر مرداد ماه امسال استادیوم آماده بهره برداری می شود.
ثابت قدم گفت: ظرفیت کارخانه های فولادسازی کشور را با اختلال مواجه کرده است.هنوز بودجه ای برای ساخت سالن ۱۲ هزار نفری تعیین نشده و مطابق با نرخ مصالح و فولاد روز ، اعلام برآورد کرد.
وی ادامه داد: ما در سال گذشته دو جنگ را پشت سرگذاشتیم، انشالله با اهتمامی که وزیر ورزش دارند، زودتر بتوانیم کار بازسازی ها و ساخت های مجدد را آغاز کنیم. فدراسیون فوتبال هیچ نامه ای برای برگزاری بازی های لیگ به شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی نداده است.مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر جنگ نباشد، ورزشگاههایی که در تهران بتوانند بدون تماشگر مسابقه برگزار کنند، می توانند میزبان باشند. جابه جایی ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حتما انجام می شود.
انتهای پیام/