تکریم مردم، جذب اعتبارات ملی و ارتباط با رسانه ها مبنای ارزیابی مدیران استان است

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
|
۱۱:۳۶:۱۲
| کد خبر: ۲۳۳۰۰۳۰
تکریم مردم، جذب اعتبارات ملی و ارتباط با رسانه ها مبنای ارزیابی مدیران استان است
برنا- گروه استان ها: استاندار خراسان تکریم مردم، جذب اعتبارات ملی و ارتباط با رسانه ها را مبنایی برای ارزیابی مدیران استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا هاشمی در نخستین جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه سرمایه اصلی نظام مردم و حضور هوشمندانه آنان در حوادث اخیر است، تأکید کرد: مبنای ارزیابی مدیران استان بر سه اصل تکریم مردم، گره‌گشایی از کار آنان، جذب اعتبارات ملی و ارتباط با رسانه ها خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و امنیت، گفت: اگر امروز کشور با وجود همه تهدیدات و توطئه‌ها در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند، به برکت ایستادگی مردم است و مسئولان باید در برابر این مردم با نهایت تواضع و خدمتگزاری عمل کنند.

استاندار با قدردانی از همکاری مردم در مدیریت بازار طی روزهای اخیر افزود: رفتار مسئولانه شهروندان به‌ویژه بانوان، نقش مهمی در جلوگیری از التهاب بازار داشت و نشان داد مردم استان آگاهانه در مسیر آرامش جامعه گام برمی‌دارند.

هاشمی با اشاره به نقش نیروهای مسلح، نهادهای امنیتی و دستگاه‌های امدادی در حفظ امنیت و مدیریت استان در روزهای گذشته اظهار داشت: این روزها همه دستگاه‌ها با نهایت توان پای کار بودند و امنیت پایدار استان حاصل تلاش شبانه‌روزی همه حوزه هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به خراسان جنوبی را اولویت جدی دستگاه‌ها برشمرد و گفت: هیچ مدیری حق ندارد اجرای مصوبات را به تأخیر بیندازد. گزارش پیشرفت پروژه‌ها باید منظم دقیق و مستند ارائه شود و برای جذب اعتبارات ملی از همه ظرفیت‌ها استفاده گردد.

به گفته وی؛ ارتباط مؤثر با رسانه‌ها ضروری است و هیچ محدودیتی برای حضور اصحاب رسانه در جلسات غیرمحرمانه وجود ندارد، اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباط سازنده با رسانه‌ها اعتماد مردم را تقویت می‌کند.

استاندار بر تعامل فعال با نمایندگان استان نیز تأکید کرد و خطاب به مدیران گفت: از ظرفیت نمایندگان برای رفع مشکلات استان استفاده کنید و گزارش اقدامات را به شکل دقیق ارائه دهید تا امکان پیگیری ملی فراهم شود.

هاشمی با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی در سال جاری، بر اصل بیطرفی، سلامت، امنیت و افزایش مشارکت مردمی تأکید کرد و از همه دستگاه‌ها خواست همکاری کامل با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ادامه صادرات از مرز ماهیرود و همکاری افغانستان در روزهای اخیر گفت: احترام به تجار و تسهیل روند صادرات باید همواره مورد توجه باشد.

استاندار توجه به معیشت مردم، تسهیل امور اداری، کاهش بروکراسی، تکریم ارباب‌رجوع و حضور میدانی مدیران در بین مردم را از الزامات مدیریت استان دانست و تأکید کرد: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود و ادارات مکلفند تا حد امکان در مسیر حل مشکلات مردم قدم بردارند.

هاشمی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه‌های امدادی، روحانیت، نیروهای مسلح، شهرداری‌ها، نهادهای خدمات‌رسان و دستگاه‌های اجرایی، گفت: آمادگی، انسجام و تلاش مضاعف دستگاه‌ها در این ایام نشان داد که استان ظرفیت‌های ارزشمند و مدیران توانمندی دارد و باید با همین روحیه مسیر خدمت‌رسانی ادامه یابد.

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر