فلیک: ناراحتیم و حالا حتما باید قهرمان لالیگا شویم/ شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودیم
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم بارسلونا پس از حذف مقابل اتلتیکو مادرید واکنش خود را با ناراحتی در کنفرانس ابراز کرد.
هانسی فلیک پس از حذف مقابل اتلتیکو مادرید به خبرنگاران گفت: نیمه اول فوقالعادهای داشتیم اما گل حریف چیزی نبود که انتظارش را داشته باشیم. فوتبال همین است. اگر هر دو بازی را بررسی کنیم میتوانیم بگوییم که ما شایسته حضور نیمه نهایی بودیم. باید بیشتر گل میزدیم اما زندگی همین است.
وی افزود: ما باید لالیگا را فتح کنیم. باید چنین ذهنیت و رفتاری داشته باشیم. قطعا همه ما ناراحتیم. لیگ قهرمانان رویای بزرگی بود که تمام شد. تیم جوانی داریم که برای فصل آینده بهبود پیدا خواهد کرد.
سرمربی بارسلونا ادامه داد: برای من اهمیت ندارد که چه زمانی قهرمان میشویم بلکه مهم است که قطعا قهرمان شویم. بازیها برایم اهمیت ندارد. شرایط سخت است.
انتهای پیام/
نظر شما