استخر شهرکنگان پس از گذشت شش ماه همچنان تعیین‌تکلیف نشده است

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
|
۱۴:۰۲:۵۱
| کد خبر: ۲۳۳۵۳۴۸
استخر شهرکنگان پس از گذشت شش ماه همچنان تعیین‌تکلیف نشده است
برنا-گروه استان ها : موسی کشتکار، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با اشاره به پایان قرارداد بهره‌برداری استخر کنگان اعلام کرد: با وجود انجام اقدامات قانونی، هنوز مجموعه به اداره‌کل تحویل نشده و تعیین‌تکلیف آن نیازمند ورود جدی مراجع ذیصلاح است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بوشهر: به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان بوشهر، موسی کشتکار سرپرست این اداره‌کل درباره آخرین وضعیت استخر شهر کنگان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و بر اساس ماده ۵ قانون الحاق (۲)، مدیریت تنها استخر شهر کنگان در چارچوب قانونی به بخش خصوصی واگذار شده بود و با پایان مدت قرارداد، بهره‌بردار مطابق ضوابط موظف به تحویل مجموعه بود اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته و تصرف فعلی خارج از چارچوب قانونی است.


کشتکار با تأکید بر پیگیری‌های صورت‌گرفته افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان تمامی مسیرهای قانونی را طی کرده و طرح دعوی در مراجع قضایی انجام شده است؛ اما تاکنون اقدام قاطع و مؤثری برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال مشاهده نشده است و متأسفانه متصرف بصورت غیرقانونی و تضییع حقوق بیت المال در حال بهربرداری از مجموعه استخر می باشد که درصورت بروز هرگونه حادثه ، خسارت ناشی گریبان گیر دولت و مجموعه ورزش خواهد شد.


سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: استخر کنگان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ورزشی  این شهرستان است و بلاتکلیف ماندن آن آسیب جدی به ورزشکاران، به‌ویژه رشته‌های آبی وارد کرده است. انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی جهت تعیین‌تکلیف فوری این مجموعه اقدام کنند تا شاهد بازگشت آن به چرخه خدمت‌رسانی باشیم.


کشتکار همچنین به وضعیت استخر گناوه اشاره کرد و گفت: در مورد استخر شهر گناوه نیز روند رسیدگی نیازمند همکاری جدی مسئولین محلی و دستگاه قضایی شهرستان است ، پس از تعیین‌تکلیف کامل وضعیت حقوقی و مدیریتی، این اماکن آماده بازگشایی و ارائه خدمات به ورزشکاران و شهروندان خواهند بود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر