مسمومیت با گاز شهری در شیروان، قربانی گرفت / جان باختن ۳ عضو یک خانواده

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
|
۱۵:۱۷:۴۸
| کد خبر: ۲۳۳۶۹۳۹
مسمومیت با گاز شهری در شیروان، قربانی گرفت / جان باختن ۳ عضو یک خانواده
برنا ـ گروه استان ها: فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از جان باختن سه عضو یک خانواده به دلیل استنشاق گاز شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ،فرمانده انتظامی شیروان گفت: شب گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر استنشاق گاز شهری فوت شدند.

وی افزود: پدر خانواده همچنان در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

فرمانده انتظامی شیروان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه ادامه دارد.

نویسنده :
مهرداد بیکلری
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر