۱۳ هزار کنتور آب مشترکان گلستانی بروزرسانی شد

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
|
۰۸:۳۱:۴۸
| کد خبر: ۲۳۳۷۵۶۴
۱۳ هزار کنتور آب مشترکان گلستانی بروزرسانی شد
برنا – گروه استانها : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تعویض بیش از ۱۳ هزار کنتور خراب آب مشترکین در یک سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: این اقدام در راستای کاهش هدررفت و ارتقای دقت در اندازه‌گیری مصرف آب انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ ابوالفضل رحیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعلام این خبر گفت:   همزمان با این اقدام، بیش از ۲۸ هزار حادثه در خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و انشعابات آب در سطح استان رفع شد که نقش مؤثری در جلوگیری از قطعی‌های ناخواسته و افزایش پایداری شبکه داشته است. 

مدیرعامل آبفا گلستان همچنین از بهسازی ۱۵۲ حلقه چاه و چشمه در راستای افزایش ظرفیت تولید و ارتقای کیفیت آب شرب خبر داد. 

رحیمی ادامه داد: در چارچوب اجرای طرح مدیریت دارایی‌های زیرساختی شرکت، 123 دستگاه الکتروپمپ چاه خریداری، نصب، تعویض و راه اندازی شد تا بهره‌وری تأسیسات افزایش یابد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نشت‌یابی بیش از ۸۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب را از دیگر اقدامات مهم شرکت عنوان کرد و گفت: این اقدام با هدف کاهش تلفات آب و مدیریت بهینه منابع انجام شده است. 

این مقام مسئول همچنین از شناسایی و قطع ۵۹۶ انشعاب غیرمجاز در سطح استان خبر داد و تأکید کرد: این اقدام در جهت صیانت از حقوق مشترکین و جلوگیری از برداشت‌های غیرقانونی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود: برای مدیریت ناترازی آب در برخی مناطق استان، بیش از یک میلیون و ۸۴۰ هزار مترمکعب آب خام از ۵ حلقه چاه اجاره‌ای بخش خصوصی خریداری شد تا پایداری تأمین آب در مناطق دارای تنش آبی حفظ شود.

انتهای پیام /

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر