استاندار خوزستان: به ازای دو"نازل" یک کارت سوخت تدارک دیده شده است / مشکل خاصی در توزیع سوخت نداریم
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده در جریان بازدید از تاسیسات نفتی نظامیه اهواز و برخی از جایگاه های عرضه سوخت شهری که شامگاه پنجشنبه هفدهم اردیبهشت ماه انجام شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی که آتشبس با دشمن برقرار است، کارگران صنعت نفت همواره پای کار بودند و خدمات ارزشمندی ارایه دادهاند.
او ضمن اشاره به وضعیت کارتهای اضطراری سوخت در استان، گفت: هماکنون به ازای هر دو نازل، یک کارت اضطراری سوخت در خوزستان داریم، در حالی که در بسیاری از استانها به ازای هر چهار نازل(یک سکو) فقط یک کارت اضطراری وجود دارد.
استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت صرفهجویی در مصرف سوخت، افزود: از مردم عزیز استان درخواست میکنم تا حد امکان از کارت شخصی خود استفاده کنند تا ظرفیت کارتهای اضطراری ما افزایش پیدا کند.
مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان بیان کرد: همان طور که از نام این کارت پیداست، کارت اضطراری فقط برای شرایط خاص و زمانی استفاده میشود که موجودی کارت شخصی به طور کامل تمام شده باشد.
موالیزاده ضمن اشاره به نقش کلیدی تاسیسات نفتی در توزیع فرآورده به نقاط مختلف کشور توضیح داد: کارگران و دستاندکاران صنعت پالایش و انتقال فرآوردههای نفتی در چنین شرایط سخت همواره پای کار بودهاند و زحمت آنها واقعاً قابل تقدیر است.
او با ابراز اطمینان از همکاری مردم استان ادامه داد: خوشبختانه مشکل خاصی در توزیع سوخت نداریم، اما صرفهجویی باعث میشود توزیع سوخت به شکل مناسبتری صورت بگیرد و همه بتوانند از آن بهرهمند شوند.
استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: مردم عزیز استان خوزستان همکاری کامل خواهند کرد تا بتوانیم سوخت را به همه نقاط برسانیم و هیچ کمبودی ایجاد نشود.










انتهای پیام/