مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با استاندار قزوین دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احمد قرهباغیان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران به همراه یکتاپرست معاون اجتماعی سازمان و کلهر مدیرکل انتقال خون استان قزوین، روز سهشنبه با محمد نوذری استاندار قزوین دیدار و گفتوگو کردند.
محمد نوذری استاندار قزوین در این دیدار با قدردانی از خدمات ارزشمند مجموعه انتقال خون اظهار کرد: قدردان خدمات حساس و حیاتی شما در تأمین خون مورد نیاز بیماران هستیم و با درک شرایط موجود، برای حل مشکلات این حوزه اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: حقوق و رفاهیات کارکنان انتقال خون پایین است و انتظار داریم مرکز در تأمین هزینهها و ملزومات کمک بیشتری داشته باشد. ما نیز در استان، موضوع تأمین اتوبوس و ساختمان را پیگیری خواهیم کرد.
استاندار قزوین بیان کرد: در استان ۲۲ دستگاه اجرایی داریم و اعتبارات بر اساس تعداد پرسنل توزیع میشود؛ بنابراین لازم است در بخش درمان و هزینههای جاری، حمایت بیشتری از سوی مرکز صورت گیرد.
نوذری با اشاره به توانمندی مدیرکل انتقال خون استان گفت: مدیرکل انتقال خون قزوین از مدیران توانمند، پیگیر و دلسوز استان هستند، اما قزوین به دلیل شرایط خاص خود در حوزه انتقال خون با ضعفها و عقبماندگیهایی مواجه است و در شهرستانها نیز امکانات کافی وجود ندارد.
وی ادامه داد: روزانه بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در جادههای استان انجام میشود، اما امکانات ما در حوزه درمان و انتقال خون محدود است. در شرایط جنگی نیز اولویتها بیشتر به معیشت، بهداشت و درمان اختصاص پیدا میکند و امکان توسعه زیرساختها و ساختوساز کمتر میشود.

استاندار قزوین از مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور خواست نگاه ویژهای به استان قزوین در زمینه تأمین نیرو، پرستار، پزشک و تجهیزات و دستگاههای مدرن داشته باشد.
نوذری تصریح کرد: ما نیز از ظرفیتهای استان برای کاهش مشکلات استفاده میکنیم؛ سال گذشته سه برابر درخواست، کمک اختصاص دادیم، اما همچنان این میزان کافی نبود.
انتهای پیام