بازدید معاون توسعه علوم پزشکی ایرانشهر از غرفه سلامت این دانشگاه در محل تجمعات مردمی
برنا-گروه استانها: بامری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهربا حضور در پارک شهدا، از غرفه بهداری ناجا و ایستگاه سلامت دانشگاه که با هدف ارتقای سلامت جامعه و ارائه خدمات رایگان به شهروندان برپا شده است، بازدید کرد و بر نقش مؤثر دانشگاه در خدمترسانی مستقیم به مردم و دستاوردهای برنامههای بهداشت عمومی تأکید داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان؛ معاون توسعه دانشگاه با اشاره به اهمیت حضور در میان مردم گفت: حضور دانشگاه در بطن جامعه و ارائه خدمات پیشگیرانه، جلوهای از رسالت اجتماعی نظام سلامت است و این ایستگاه نمونهای ارزشمند از همافزایی برای ارتقای سواد سلامت عمومی است.
لازم بذکر است ایستگاه سلامت دانشگاه در شبها با ارائه خدماتی نظیر غربالگری فشار خون و قند خون، مشاوره روانشناسی و آموزش بهداشت محیط فعال است و غرفه حشرهشناسی و کنترل ناقلین، با آموزش درباره بیماریهای منتقله مانند تب دنگی و مالاریا، گامی مهم در جهت پیشگیری از شیوع این بیماریها برداشته است.
نظر شما