دعوت ۲ نماینده از استان کردستان به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
|
۱۴:۱۷:۵۱
| کد خبر: ۲۳۴۵۱۰۷
دعوت ۲ نماینده از استان کردستان به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور
برنا_ گروه استانها: ۲ نماینده از استان کردستان به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مرحله ششم اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور با حضور شش ژیمناست از روز ۲۹ اردیبهشت به میزبانی تهران و در سالن خانه ژیمناستیک شهید شیرودی این شهر آغاز شده است. 

 گفتنی است؛ اردوی انتخابی و تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان ایران به منظور مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی ۲۰۲۶ چین، برپا شده و تا هشتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

«سیدامید شیخ احمدی» مربی با دانش و داور توانمند کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور تیم و «راهین حسین‌پناهی» به عنوان ورزشکار به نمایندگی از این استان در اردوی ششم تیم ملی حضور پیدا کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر
پرونده ویژه