مهلت ۴۸ ساعته به دستگاه‌ها برای ارائه پیشنهاد مدیریت محله‌محور انرژی / مشوق برای کم‌مصرف‌ها

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
|
۱۱:۱۷:۵۰
| کد خبر: ۲۳۴۵۸۸۱
مهلت ۴۸ ساعته به دستگاه‌ها برای ارائه پیشنهاد مدیریت محله‌محور انرژی / مشوق برای کم‌مصرف‌ها
برنا ـ گروه استان ها: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، برنامه «مدیریت محله‌محور» را ظرفیتی ارزشمند برای مدیریت مصرف انرژی خواند و به دستگاه‌های اجرایی مسئول دستور داد ظرف ۴۸ ساعت آینده پیشنهادات خود را برای بهره‌برداری از این برنامه به استانداری ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی، طاهر رستمی در نشست «مدیریت محله‌محور» با محوریت مدیریت مصرف انرژی، مصرف بهینه انرژی را نیازمند عزم ملی با رویکرد مردم‌محور و محله‌محور دانست.

وی تأکید کرد که مدیریت محله‌محور محدود به محلات شهری نیست و باید روستاها و تمامی محلات شهر و روستا را در بر گیرد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به تدوین برنامه‌های متنوع در حوزه‌های انرژی، اجتماعی و بانوان برای مدیریت مصرف انرژی، از مدیرکل حوزه اجتماعی استانداری خواست تمامی این طرح‌ها را در یک مجموعه کامل آماده کند تا با حضور استاندار، برای چگونگی عملیاتی‌شدن آنها تصمیم‌گیری شود.

رستمی همچنین از اختصاص مشوق‌های ویژه به افراد کم‌مصرف و شهرستان‌های موفق در کاهش مصرف انرژی خبر داد و گفت: صرفه‌جویی یک طرح بلندمدت است که می‌توان با آموزش خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی، توفیقات خوبی در این زمینه کسب کرد.

وی در پایان بر نقش مهم رسانه‌های جمعی و صداوسیما در آگاهی‌بخشی به جامعه تأکید کرد.

نویسنده :
مهرداد بیکلری
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر