چهارمین جشن ازدواج طلاب در یزد برگزار شد/ میزبانی از ۱۱۰ زوج جوان در جوار امامزاده سید جعفر محمد (ع)
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، این مراسم معنوی با حضور طلابی که طی یک سال گذشته به عقد یکدیگر درآمده بودند و با دعوت قبلی در جشن شرکت کردند، برگزار شد و حال و هوایی صمیمی و سرشار از معنویت داشت.
حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم فاطمینسب، رئیس حوزه علمیه کاظمیه یزد، در این مراسم با تبریک هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: ازدواج در سیره اهل بیت (ع) از جایگاه ویژهای برخوردار است و طلاب حوزههای علمیه باید الگوی مناسبی در ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بههنگام باشند.
وی افزود: طلاب جوان با اقتدا به سیره نورانی ائمه اطهار (ع) میتوانند در تشکیل خانواده موفق بوده و در مسیر تبلیغ دین و خدمت به مردم گامهای مؤثری بردارند.
در ادامه این مراسم، حجتالاسلام والمسلمین هادی، از اساتید برجسته مشاوره کشور، به بیان نکاتی درباره آغاز زندگی طلبگی و مدیریت خانواده در دوران تحصیل حوزوی پرداخت.
همچنین در بخش دیگری از این جشن معنوی، مراسم عقد شرعی یکی از زوجین توسط آیتالله مدرسی و آیتالله محمدی برگزار شد.
این مراسم با هدف تکریم و تجلیل از طلاب تازهداماد و ترویج فرهنگ ازدواج در میان طلاب حوزههای علمیه برگزار شد.
در پایان نیز به همت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، به زوجهای حاضر در مراسم سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.