وزیر نفت:

مدیریت عرضه بنزین بدون تحمیل هزینه اضافی به مردم در دستور کار است/ ضرورت مدیریت خاص عرضه بنزین در دستور کار است

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
|
۱۶:۱۷:۳۲
| کد خبر: ۲۳۴۶۱۲۰
مدیریت عرضه بنزین بدون تحمیل هزینه اضافی به مردم در دستور کار است/ ضرورت مدیریت خاص عرضه بنزین در دستور کار است
برنا - گروه اقتصادی؛ وزیر نفت با بیان اینکه به نوعی باید عرضه بنزین کشور را به طور خاص مدیریت کنیم تاکید کرد: در تصمیمات برای مدیریت مصرف سوخت، تصمیمی خارج از توان و بضاعت مردم در شرایط اقتصادی موجود قطعاً اتخاذ نخواهد شد.

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در تصمیمات برای مدیریت مصرف سوخت، موضوع سهمیه‌های بنزین و غیره قیمتی مانند استفاده از سوخت‌های جایگزین مد نظر است و تصمیمی خارج از توان و بضاعت مردم در شرایط اقتصادی موجود قطعاً اتخاذ نخواهد شد.

وی افزود: هم‌وطنان عزیز ما بدانند اساساً هیچ راهکاری که مستلزم این باشد که فشار اقتصادی بیشتری به مردم عزیزمان وارد شود، مورد نظر قرار نخواهد گرفت، ولی واقعیت این است که ما به هر حال به نوعی باید عرضه بنزین کشور را به طور خاص مدیریت کنیم.

وزیر نفت ادامه داد: بعد از اصابت‌هایی که در جنگ اخیر صورت گرفته، طبیعتاً تا زمانی که بتوانیم به مدار تولید برگردانیم که زمان طولانی‌مدتی هم نخواهد بود، همکاران ما برنامه‌ریزی کرده‌اند در کوتاه‌ترین زمان‌بندی ممکن این تأسیسات را برگردانند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر