قدردانی تلفنی وزیر آموزش و پرورش از استاندار سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان؛ علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش ظهر سهشنبه، همزمان با برگزاری نشست نهضت توسعه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان، در تماس تلفنی با منصور بیجار استاندار استان، از اقدامات انجامشده در حوزه توسعه فضاهای آموزشی و پیشبرد برنامههای آموزشی در استان قدردانی کرد.
وی در این گفتوگوی تلفنی با اشاره به فضای شکلگرفته در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز در این استان تحرک، پویایی، وحدت، همدلی و تلاش بهوضوح قابل مشاهده است و خوشبختانه نشانههایی از شکلگیری یک موج امید و اتفاقات مثبت در حال ظهور است.
وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان افزود: فضای همدلی و آرامش مدیریتی حاکم بر استان نقش مهمی در پیشبرد برنامهها و حرکت رو به جلو شاخصها داشته و زمینه مناسبی برای همافزایی میان دستگاههای اجرایی فراهم کرده است.
کاظمی همچنین با اشاره به روند ارتقای شاخصهای آموزشی در استان بیان کرد: اگرچه همچنان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد، اما روند موجود نشان میدهد مسیر رشد و پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش استان آغاز شده و آثار آن در بخشهای مختلف قابل مشاهده است.
وی با تأکید بر نقش ظرفیتهای انسانی و اجتماعی در این روند ادامه داد: حضور فعال معلمان و دانشآموزان استان در رویدادهای ملی و مشارکت گسترده خیران در توسعه فضاهای آموزشی نشان میدهد که توسعه آموزشی در استان صرفاً زیرساختی نبوده و به سمت ارتقای کیفیت نیز در حرکت است.
در ادامه این گفتوگو، استاندار سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از نگاه و حمایتهای وزارت آموزش و پرورش، توسعه عدالت آموزشی و استفاده از ظرفیتهای مردمی و خیران را از اولویتهای اصلی استان عنوان کرد و گفت: با همافزایی شکلگرفته میان دستگاهها، روند توسعه فضاهای آموزشی با جدیت دنبال میشود و تلاش داریم این مسیر با سرعت بیشتری ادامه یابد.