استاندار اصفهان: تصمیمات سفرهای استانی گامی بلند به سوی تحقق «اصفهانِ دوستدار محیط زیست» است
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی جمالینژاد، با قدردانی از حمایتهای دولت و سازمان حفاظت محیط زیست، دستاوردهای این سفر را برای استان بسیار پربرکت ارزیابی کرد.
وی با تاکید بر لزوم اقدامات عاجل در حوزه بهبود کیفیت هوا برای سال آینده، اظهار داشت:تصمیمات بسیار ارزشمندی برای مجموعههای بزرگ صنعتی استان بالاخص پالایشگاه و نیروگاه اصفهان اتخاذ شده است و توسعه و تجهیز ایستگاههای پایش کیفی هوا که امروز شاهد آن هستیم، رویدادی مبارک و گامی رو به جلو در جهت شفافیت و مدیریت بهتر دادههای زیستمحیطی است.
چرخش صنایع اصفهان به سمت استفاده از پساب
استاندار اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد صنایع بزرگ استان در حوزه مدیریت منابع آب، تصریح کرد:اقدامات ارزشمندی در حوزه بازچرخانی آب صورت گرفته است؛ به طوری که امروز بخش صنعت به سمت استفاده از پسابهای صنعتی و پسابهای شهرداری حرکت کرده که این اقدام شایسته، نتیجه حمایتهای جدی معاون محترم رئیسجمهور و مجموعه تحت مدیریت ایشان است.
انتقال دغدغههای زیستمحیطی مردم اصفهان به دولت
جمالینژاد در ادامه به دغدغهها و مطالبات بهحق مردم اصفهان در خصوص مسائل محیط زیستی اشاره کرد و افزود: نگرانیهای مردم عزیز اصفهان همواره دغدغه اصلی ماست و امروز در گفتگو با معاون رئیسجمهور، پیشنهادات خوب و کارآمدی مطرح شد و امیدواریم با انتقال این دغدغهها و راهکارها به بدنه دولتمردان، شاهد کاهش مشکلات محیط زیستی استان باشیم.
استاندار اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: یقین داریم این سفرهای استانی و نظارتهای میدانی، کمک شایانی به تسهیل فرآیندها خواهد کرد تا کلانشهر و استان اصفهان در آیندهای نزدیک، به جایگاهی که شایسته آن است دست یافته و به استانی کاملاً دوستدار محیط زیست تبدیل شود.
انتهای پیام