اگر پنج لایه از مسئولان را هم بزنند نظام سقوط نمی کند/ بعثت مردم ایران به خارج از کشور صادر شده است

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
|
۱۸:۳۵:۱۸
| کد خبر: ۲۳۵۰۵۱۳
اگر پنج لایه از مسئولان را هم بزنند نظام سقوط نمی کند/ بعثت مردم ایران به خارج از کشور صادر شده است
برنا- گروه استانها: ایران اسلامی با پشتوانه مردم پیش می رود و بجای مذاکره هم باید به مردم متکی باشیم و اگر تا پنج لایه مسئولان را هم بزنند باز هم نظام سقوط نمی کند. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار آبنوش در جلسه شورای برنامه ریز و توسعه استان گفت: با همه قدرت پشتیبان نظام هستیم و باور داریم بعثت مردم نه تنها در داخل بلکه در خارج هم آغاز شده و این نظام با اقتدار در مسیر آرمانها پیش می رود.

وی افزود: امروز عربستان دچار چالش شده و در امارات شکاف ایجاد شده و کشورهای زیادی با ایران همراه شده اند و بعثت مردم به خارج صادر شده و اگر پنج لایه از مسئولان را هم بزنند نظام سقوط نمی کند.

اگر پنج لایه از مسئولان را هم بزنند نظام سقوط نمی کند./بعثت مردم ایران به خارج از کشور صادر شده است

سردار آبنوش تصرح کرد: مردم در خیابان حماسه آفریده اند و اگر به آنها خدمت نکنیم از قافله عقب می مانیم و باید پاسخگو باشیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نظام را حفظ کرده اند و رسم مردانگی نیست به مردم خدمت نکنیم لذا از مدیران انتظار می رود درب اتاقشان را باز بگذارند و از غرور دست بکشند و بدانند رسالت آنها حل مشکلات مردم است تا موجب بی اعتمادی نشوند.

وی اظهارداشت: وضع منطقه خوب است و در لبنان شرایط بهتر شده و مبارزه می کنند وچون مردم لبنان بخاطر ما آواره شده اند باید کمک کنیم تا مشکلات آنها نیز حل شود.

اگر پنج لایه از مسئولان را هم بزنند نظام سقوط نمی کند./بعثت مردم ایران به خارج از کشور صادر شده است

وضعیت ما در مذاکره عالی است 

آبنوش یادآورشد: وضعیت با مذاکره حل نمی شود و با اقتدار و حمایت مردم می توان دشمن را شکست داد لذا بدانید اگر میدان آسیب ببیند همه آسیب خواهند دید.

اگر پنج لایه از مسئولان را هم بزنند نظام سقوط نمی کند./بعثت مردم ایران به خارج از کشور صادر شده است

وی اظهارداشت: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده و در استان شاهد وحدت مثال زدنی هستیم و برای تقویت تاب آوری باید با مردم صادق باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر