استاندار قزوین کسب مدال آسیایی توسط کاراته کاهای قزوین را تبریک گفت

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۱۲:۵۷:۰۶
| کد خبر: ۲۳۵۷۲۸۱
استاندار قزوین کسب مدال آسیایی توسط کاراته کاهای قزوین را تبریک گفت
برنا- گروه استانها: استاندار قزوین در پی کسب ۳  مدال ارزشمند توسط کاراته کاهای قزوینی در رقابت های قهرمانی آسیایی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزار برنا از قزوین؛ محمد نوذری استاندار قزوین در پی کسب ۳ مدال ارزشمند نقره و برنز توسط «بهمن عسگری» و «علی اصغر آسیابری» ۲ کاراته کای شایسته استان در رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور اندونزی، پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام تبریک استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم
 
درخشش غرورآفرین بهمن عسگری و علی اصغر آسیایری ۲ کاراته کای شایسته و ارزنده استان در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در کشور  اندونزی که موفق شدند با شایستگی و غیرت ایرانی ۳ مدال ارزشمند نقره و برنز را کسب نمایند و پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را به اهتزار دربیاورند،موجبات خوشحالی جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشورمان و دارنده مینودری را فراهم آورد.

«بهمن عسگری» کاراته کای باتجربه و پرافتخار و درخشان تیم ملی کشورمان بهمراه «علی اصغر آسیابری» ملی پوش جوان و آینده دار استان موفق شدند با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرتولی عصر(عج) موفق شدند ۲ مدال نقره کومیته تیمی و تک مدال برنز کومیته انفرادی توسط آسیایری در وزن ۸۴- کیلوگرم، کسب نمایند و نقش بسزایی در کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کاراته کشورمان در پایان رقابت های کاراته قهرمانی آسیا ایفا نمایند.

این موفقیت حاصل تلاش، پشتکار، ایمان و روحیه‌ای مثال‌زدنی است که بار دیگر توانمندی و غیرت ورزشکاران و قهرمانان ایرانی را به جهانیان به اثبات رساند.

اینجانب این‌موفقیت ارزشمند و غرور آفرین را به مدیران ورزش استان،هیات کاراته،خانواده این ۲ ملی پوش شایسته و مدال آور تبریک عرض نموده، تداوم درخشش و موفقیت‌های روزافزون قهرمانان شایسته استان در میادین مهم آسیایی و‌جهانی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر