فیش حقوقی بازنشستگان در دسترس قرار گرفت

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۵:۵۰:۰۳
| کد خبر: ۲۳۵۷۸۱۶
فیش حقوقی بازنشستگان در دسترس قرار گرفت
برنا - گروه اجتماعی؛ اداره کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص دسترسی بازنشستگان و مستمری‌بگیران به فیش حقوقی خردادماه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

فیش حقوقی خردادماه 1405 بیش از 5 میلیون و 200 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی از ظهر امروز، سه‌‎شنبه 2 تیرماه در دسترس قرار دارد.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت فیش حقوقی خود می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها، در هر ساعت از شبانه‌روز و روزهای تعطیل از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir و منوی مستمری‌بگیران / فیش حقوقی مستمری‌بگیران / فیش حقوقی و همچنین از طریق اپلیکیشن «تأمین من» اقدام نمایند.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی جدید، در صورت نداشتن حساب کاربری، ابتدا باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، ثبت‌نام کنند. بازنشستگان و مستمری‌بگیران در صورت مواجه با پیغام محدودیت جغرافیایی، باید VPN تلفن همراه یا کامپیوتر خود را خاموش نمایند و در صورت نمایش پیغام خطای سرویس به دلیل ترافیک مراجعات، در ساعات آتی به سامانه مراجعه کنند.

گفتنی است، پرداخت حقوق و افزایش متناسب‌سازی مستمری خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌‌اجتماعی از روز 27 خرداد آغاز و تا پایان یکم تیرماه تکمیل شد.

شایان توجه است که در صورت هرگونه سوال، ابهام و اعتراض به احکام و فیش‌های صادره، بازنشستگان و مستمری‌بگیران گرامی می‌‌‌توانند از طریق پورتال مرکز نظارت و ارتباطات مردمی سازمان به نشانی https://1420.tamin.ir/ درخواست و اعتراض خود را ثبت و با دریافت کد پیگیری به صورت پیامکی، فرایند رسیدگی را بدون نیاز به مراجعه حضوری دنبال نمایند. همچنین این مرکز به صورت شبانه‌روزی و با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه آماده ارائه راهنمایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر