یاکین: سوئیس شایسته صدرنشینی در گروه دوم جام جهانی بود
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی سوئیس پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه دوم جام جهانی ، شاگردانش را ستود.
به گزارش برنا، مورات یاکین سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس پس از برد شیرین شاگردانش مقابل کانادا و صعود به عنوان صدرنشین گروه B گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که پیروز شدیم. روزهای بیشتری برای استراحت داریم و میتوانیم مدت بیشتری ریکاوری کنیم. باید دوباره سازماندهی شویم، تمرکزمان را بالا ببریم و به نکات مهم توجه کنیم. این وقفه نهتنها برای بازیکنان، بلکه برای کادر فنی نیز اهمیت زیادی دارد.
وی عنوان کرد: فشار زیادی روی ما بود، چون نیاز داشتیم پیروز شویم. حالا این کار را به عنوان یک تیم انجام دادیم و فکر میکنم شایسته جایگاهی هستیم که در آن قرار داریم. از بازیکنانم تشکر میکنم و امیدورام در دور حذفی هم بهترین باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما