حزب‌الله: ارتش اسرائیل بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۰۰:۴۴:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۸۴۹۵
حزب‌الله: ارتش اسرائیل بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد
برنا - گروه بین الملل: مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که ارتش دشمن اسرائیلی بار دیگر با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی که در حال بررسی خانه‌های خود در جاده زوطر الشرقیه – میفدون بودند، اقدام به نقض آشکار آتش‌بس کرده است.

به گزارش برنا، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله جنایتکارانه‌ای که ساعت ۱۴:۴۰ روز پنجشنبه با حمله موشکی از سوی یک پهپاد متخاصم صورت گرفت، منجر به شهادت دو شهروند غیرنظامی شد که مستقیماً هدف قرار گرفتند و یک نفر دیگر مجروح گردید.

به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد که برای سومین بار، اقدام اخیر دشمن، نقض آشکار آتش‌بسی است که تاکنون مقاومت به آن پایبند بوده و این نقض‌ها را رصد می‌کند.

پیشتر نیز رسانه‌های عبری از وقوع یک درگیری مسلحانه در جنوب لبنان و وارد شدن تلفات به نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه قدس به نقل از منابع رسانه‌ای عبری اعلام کرد در منطقه «بیت یاحون» در جنوب لبنان درگیری مسلحانه‌ای رخ داده است که در جریان آن نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته‌اند.

بر اساس جزئیاتی که پلتفرم عبری «حدشوت بزمان» منتشر کرده است، در این درگیری ابتدا از زخمی شدن سه نظامی خبر داده شد که حال یکی از آنها بسیار وخیم اعلام شد.

همچنین گزارش شده است که انتقال مجروحان با بالگرد نظامی به بیمارستان‌های داخل سرزمین‌های اشغالی انجام شده است.

در ادامه، منابع عبری از کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر خبر دادند و اعلام کردند تعدادی از مجروحان وضعیت وخیمی دارند.

طبق این گزارش‌ها، این تلفات در جریان درگیری‌های شدید و ادامه‌دار میان نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان حزب‌الله در منطقه بیت یاحون رخ داده است.

همچنین رسانه‌های عبری از فرود بالگرد‌های امدادی در بیمارستان «رمبام» در شهر حیفا برای انتقال و رسیدگی به مجروحان خبر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر