حسام حسن: ایران یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست/ در تمام بازی‌ها دنبال پیروزی هستم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۰۳:۳۱:۵۸
| کد خبر: ۲۳۵۸۵۲۲
حسام حسن: ایران یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست/ در تمام بازی‌ها دنبال پیروزی هستم
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی مصر از ایران به عنوان یکی از قدرت‌های قاره کهن یاد کرد.

به گزارش برنا، حسام حسن سرمربی تیم ملی مصر در نشست پیش از بازی مقابل ایران گفت: از ابتدای کار می‌دانستیم که گروه دشواری داریم و همه تیم‌ها به دنبال صعود از مرحله گروهی هستند. گام به گام پیش رفتیم و تمرکز بالایی در دو مسابقه اول داشتیم. حالا هم روی دیدار با ایران تمرکز کرده‌ایم که یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست.

وی افزود: همه بازیکنان آماده هستند؛ به‌جز حمدی فتحی و حسام عبدالمجید که با مصدومیت مواجه شده‌اند. به هر۲۶ بازیکن اطمینان دارم و همه آنها برای من، بازیکن اصلی محسوب می‌شوند. ممکن است به برخی بازیکنان استراحت بدهیم؛ به‌ویژه نفراتی که کارت زرد دارند و ممکن است در دیدارهای مرحله حذفی محروم شوند.

سرمربی تیم ملی مصر ادامه داد: هدف ما این است که به مرحله حذفی برسیم و کسانی که شخصیت مرا می‌شناسند، می‌دانند که من چیزی جز پیروزی را دوست ندارم. به همین خاطر در همه بازی‌ها به دنبال پیروزی هستیم. هدف اصلی ما صعود به دور دوم جام جهانی است؛ اتفاقی که احترام جهان به فوتبال مصر را افزایش می‌دهد.

حسن در پایان تصریح کرد: نگران حریف خودمان در مرحله بعدی نیستیم و نرمال نیست که بخواهیم از تقابل با حریف ویژه‌ای دوری کنیم. هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی نداریم و می‌خواهیم در همه بازی‌ها پیروز شویم. به تیم ایران و سایر تیم‌های دنیا احترام می‌گذاریم. بازیکنان هم این احترام را قائل هستند و می‌دانند چه مسئولیتی بر دوش دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر